ایرانسل حامی مالی پرسپولیس و استقلال شد

باشگاه های پرسپولیس و استقلال و شرکت اپراتور تلفن همراه ایرانسل قرارداد همکاری خود را ظهر امروز یکشنبه پس از توافق‌های انجام شده به امضاء رساندند.

کد مطلب: ۶۵۶۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، شرکت اپراتور تلفن همراه ایرانسل در پی عقد قرارداد همکاری با دو باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال از امروز یکشنبه به عنوان حامی مالی این دو باشگاه فعالیت خواهد کرد. این قرارداد با حضور مدیران عامل دو باشگاه و شرکت ایرانسل به امضاء رسید.

سه طرف پس از امضای قرارداهای همکاری بیانیه ای را به شرح زیر منتشر کردند:

باسمه تعالی

به منظور توسعه فرهنگ ورزش و گسترش همکاری بین بنگاه‌های اقتصادی و ورزشی، تفاهم نامه همکاری بین شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال منعقد شد.

این همکاری با هدف ایجاد توسعه پایدار و ارتقای جایگاه اقتصادی و فرهنگی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شکل گرفته و امید می‌رود که نقطه آغازین برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه طرفین در جهت ارائه خدمات بیشتر به هواداران میلیونی این دو باشگاه و رضایتمندی آنها باشد.

مراسم امضای این تفاهم نامه در روز 29 مرداد 1396 در ساختمان مرکزی ایرانسل با حضور مدیر عامل ایرانسل و نیز مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره دو باشگاه برگزار شد.

همچنین طبق اعلام باشگاه، با توجه به اینکه بخش پرسپولیس سامانه پیامکی 3090 متعلق به این باشگاه است، فعالیت آن مانند گذشته ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار