رئیس اجراییات پارس شمالی در بردخون:

نفت و گاز برای گسترش فرهنگ تلاش می کند

نشست مشترک رئیس اجرائیات پارس شمالی و آموزش و پرورش بردخون برگزار شد.

کد مطلب: ۶۵۵۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بردخون ، سیدمحمّدباقر حسینی در نشست با رئیس و معاونان آموزش و پرورش بردخون اظهار داشت: حوزه نفت و گاز برای تقویت و گسترش فرهنگ در جامعه تلاش می کند.

وی افزود: گروه خدماتی اجرائیات پارس شمالی مستقر در بردخون امسال نیز مانند سال های گذشته برای رفع مشکلات و نارسایی های مدارس تلاش می کند و از اول شهریور با حضور در مدارس اقداماتی در زمینه آب، برق، جوشکاری و تعمیرات انجام می دهند.

حسینی با بیان اینکه اگر امکانات و تجهیزات بیشتری داشتیم با خدمات بیشتری از مدارس حمایت می کردیم اما برخی محدودیت ها و مشکلات باعث شده نتوانیم آنگونه که دوست داریم فعالیت کنیم.

رئیس اجراییات پارس شمالی اضافه کرد: وزارت نفت و پروژه ها و نمایندگی های نفت و گاز همواره در زمینه اعتلای تعلیم و تربیت مناطق نفتی و گازی دغدغه دارد که امیدواریم در آینده با راه اندازی طرح های نفت و گاز در منطقه شاهد خدمات و فعالیت های بیشتری باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: آغاز سال تحصیلی فصل ویژه ای برای دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء و یادآور و تداعی کننده خاطرات ماندگار است که می توان با تعامل، هم اندیشی و مشارکت همه اقشار، ادارات و شوراها به دوره ای خاطره انگیز تبدیل کرد.

ظهیر محمودی افزود: مهرماه زمان شکفتن جوانه های دانش و جهاد علمی است که همه می کوشند با یاری همدیگر آموزش و پرورش را برای انجام وظیفه بزرگ کمک کنند چرا که این دستگاه به تنهایی قادر نیست بار سنگین تعلیم و تربیت را به دوش بکشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار