مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

بیش از 90 درصد دانش آموزان استان ثبت نام شده‌اند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیش از 90 درصد دانش آموزان استان ثبت نام شده‌اند .

کد مطلب: ۶۵۵۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، ناصر کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان از اجرای پروژه مهر در مدارس استان بوشهر خبر داد و اظهاركرد: با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در مدارس استان، تلاش می‌شود پروژه مهر در تمامی مدارس استان همزمان افتتاح شود .

وی با اشاره به افتتاح پروژه مهر همزمان با بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود افتتاح پروژه مهر در استان بوشهر همزمان با روز بازگشایی مدارس باشد چرا که به موقع شروع کردن سال تحصیلی حائز اهمیت است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از کمبود نیروی انسانی در استان بوشهر خبر داد و افزود: یکی از دغدغه‌های امسال آموزش و پرورش استان بوشهر کمبود نیروی انسانی است به طوری که برای سال تحصیلی جدید 1800 نفر نیروی انسانی کمبود داریم .

کرمی با بیان اینکه بیش از 90 درصد دانش آموزان استان بوشهر ثبت نام شده‌اند، گفت: به سبب انتخاب رشته، ثبت نام دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان و متوسطه دوم به میزان قابل قبول خود نرسیده است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خواستار تسریع در ابلاغ اعتبار تعمیر و تجهیزات مدارس شدوتاکیدکرد: برای بازگشایی مدارس در اول مهر انتظار همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها داریم ضمن اینکه از همکاری آنان در سال‌های تحصیلی گذشته قدردانی می‌‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار