رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه موسیان خبر داد:

کلاس های یک ماهه آمادگی برای نوآموزان بدوورود به دبستان برگزار می گردد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه موسیان گفت:آماده سازی نوآموزان بدو ورد به دبستان برای حضور در مدارس، رعایت عدالت آموزشی و کاهش افت تحصیلی از اهداف برگزاری کلاس های یک ماهه آمادگی در مدارس است.

کد مطلب: ۶۵۵۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام،در راستای برگزاری مطلوب کلاس های یک ماهه آمادگی نوآموزان بدو ورود به دبستان، جلسه ای با حضور مدیران مجری واحدهای آموزشی در محل اداره آموزش و پرورش منطقه موسیان برگزار گردید.

عباس خلیل زاده رئیس اداره در جمع مدیران مدارس مجری گفت: با توجه به دو زبانه بودن دانش آموزان این منطقه ضرورت دارد تا در قالب کلاس های یک ماهه آمادگی، آموزش های اولیه و مبتدی به نوآموزان بدو ورود به دبستان داده شود.

وی به اهداف اجرای این طرح در مناطق دوزبانه و روستایی اشاره کرد و افزود: آماده سازی نوآموزان بدو ورود به دبستان برای حضور در مدارس، رعایت عدالت آموزشی و کاهش افت تحصیلی از اهداف برگزاری کلاس های یک ماهه آمادگی در مدارس است.

وی در ادامه به بحث پروژه مهر اشاره نمود و از مدیران خواست تا با رعایت آیتم های طرح پروژه مهر مقدمات بازگشایی مطلوب مدارس فراهم گردد.

خلیل زاده احترام به همکاران و ارباب رجوع را بالاتر از وظیفه دانست و تاکید کرد: حضور به موقع در جلسات اداری، پاسخگویی به مکاتبات در اسرع وقت،تهیه و توزیع کتب درسی مدارس،زیبا سازی و ایجاد فضای آموزشی شاداب، پیگیری طرح سنجش سلامت نوآموزان و حضور مستمر در مدارس در ایام شهریور ماه مد نظر باشد.

در ادامه مهدی پاپایی معاون آموزشی و حلیمه نظری کارشناس آموزش ابتدایی اداره بصورت تخصصی به تبیین و تشریح طرح کلاس های یک ماهه آمادگی پرداختند و بر لزوم برگزاری جلسه توجیهی برای والدین و مستند سازی از فعالیت های مربوطه تاکید نمودند.

گفتی است کلاس های یک ماهه آمادگی از 28 مردادماه طی 19 جلسه مفید در مدارس مجری اجرا خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار