استاندار سمنان:

شهرداری ها در چابک سازی دولت،کارایی کشور و رضایت ارباب رجوع موثر هستند

استاندار سمنان با بیان اینکه کارگروه زیرمجموعه‌ای مدیریت شهری با حضور شهرداری‌های استان سمنان تشکیل می‌شود گفت: تجلیل از ۳ دستگاه اجرایی در هفته دولت در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۶۵۵۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا از سمنان، محمدرضا خباز در حاشیه جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی مصوبات این جلسه اظهار داشت: شهرداری‌ها یک‌نهاد عمومی و غیردولتی هستند و این امر سبب ایجاد تفاوت‌هایی در نوع مدیریت آنان نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی در شهر می‌شود.
وی تأکید کرد: شهرداری‌ها در چابک سازی دولت، کارآیی کشور و رضایت ارباب‌رجوع مؤثر است و نباید این نهاد گسترده را در حوزه توسعه مدیریتی نادیده بگیریم.
استاندار سمنان از تشکیل کارگروه زیرمجموعه‌ای مدیریت شهری خبر داد و گفت: این کارگروه با حضور شهرداری‌های استان سمنان به‌عنوان زیرمجموعه شورای راهبری توسعه مدیریت استان سمنان تشکیل می‌شود.
خباز، ریاست این کارگروه را معاون عمرانی استانداری اعلام کرد و افزود: شورای شهر و شهرداری‌ها فعالیت خود را از ابتدای شهریورماه امسال آغاز می‌کنند و باید نسبت به سامان‌دهی و برقراری نظم در عملکرد و مدیریت مطلوب در سطح شهر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
وی با اشاره به دیگر مصوبات این جلسه اذعان کرد: فعالیت و عملکرد دستگاه‌های اجرایی متفاوت است و هریک به‌نوبه خود گستردگی و مشکلات فراوانی دارد.
استاندار سمنان با تأکید بر اینکه حجم فعالیت دستگاه‌ها به‌عنوان یک شاخص جدید در ارزیابی‌های دولت قرار می‌گیرد تصریح کرد: فعالیت و عملکرد دو دستگاه مجزا قابل‌مقایسه نیست و باید به حجم فعالیت نیز توجه ویژه‌ای داشت.
خباز با اشاره به برخی فعالیت‌ها و مصوبات کارگروه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال این استان بیان کرد: در جشنواره شهید رجایی در هفته دولت از 10 واحد برتر که در راستای اهداف و سیاست‌های این کارگروه عملکرد خوبی داشتند تجلیل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: از سه دستگاه دولتی که در امر تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی همکاری‌های مطلوبی داشتند نیز در این جشنواره تجلیل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار