ابراهیم جوادی در گفت و گو با پانا:

انتظار 5 مدال از مسابقات جهانی داریم/خادم تصمیم‌گیر نهایی نیست

عضو شورای فنی کشتی آزاد تاکید کرد این شورا در تصمیم گیری های کلان کشتی دخالت دارد و رئیس فدراسیون به تنهایی تصمیم گیری نمی کند.

کد مطلب: ۶۵۵۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم جوادی در گفت و گو با پانا درباره وضعیت تیم ملی کشتی آزاد در آستانه رقابت های جهانی گفت: مسابقات سخت و حساسی پیش روی تیم ملی است و از طرفی برخی کشتی گیرهای ما بی تجربه و جوان هستند و تاکنون در رقابت های جهانی شرکت نکردند از همین روی کار سختی پیش رو دارند.

وی افزود: تیم در این چند ماه تمرینات خوبی داشته و ما به مدال آوری پنج کشتی گیر در این مسابقات امیدواریم، امید اول ما برای کسب مدال طلا حسن یزدانی است او از نظر آمادگی شرایط بسیار خوبی دارد . اما حریفان ما هم خیلی خوب تمرین کردند و نباید این تصور برای ملی پوشان به وجود بیاید که مدال طلا برای آنها از قبل کنار گذاشته شده است.

جوادی در پاسخ به اینکه شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد هیچ اختیاری از خودش ندارد و رسول خادم همه کاره است، عنوان کرد: نمی دانم چرا این حرف را زدند، تعجب می کنم که منصور برزگر که سالهاست خاک کشتی را خورده و با رسول خادم آشنایی کامل دارد چرا باید این حرف را بزند، به هر روی من به نظر او احترام می گذارم اما در مورد خودم واقعا این مطلب صدق نمی کند، بارها شده در جلسات شورای فنی من حرفی زدم که مورد موافقت خادم نبوده اما یا او مرا مجاب کرده یا من او را. اگر قرار بود تنها یک نفر تصمیم گیرنده باشد چه نیازی هست که شورای فنی تشکیل شود.

وی همچنین در مورد ادامه همکاری با طلایی گفت: بعد از مسابقات جهانی در مورد او تصمیم می گیریم، اما به احتمال زیاد او در این تیم ابقا می شود، چرا که بعد از المپیک ریو همه هدف ما این بود که پوست اندازی در همه قسمت های کشتی داشته باشیم از همین روی در ترکیب تیم و کادرفنی دست به جوانگرایی زدیم، به کشتی گیر و مربی تازه وارد باید زمان بدهیم و تنها با یک یا دو مسابقه او را از دور خارج نکنیم.

جوادی همچنین در مورد اینکه چرا تیم جوانان کشتی ازاد روند نزولی دارند، عنوان کرد: این موضوع در شورای فنی بررسی شد، متاسفانه تیم جوانان کشتی آزاد برخلاف کشتی فرنگی روند رو به افت داشته و یکی از دلایل آن هم این بود که مربی این تیم برای آماده سازی و شناخت کشتی گیرانش فرصت چندانی نداشت و از همین روی نتوانست نتیجه بگیرد. ما باید به رده های پایه فرصت و زمان بدهیم چرا که همین کشتی گیران چند سال دیگر جایگزین کشتی گیران بزرگسال در تیم ملی می شوند، خودمان هم قبول داریم آنها نتیجه خوبی نگرفتند اما باید فرصت داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار