رئیس سازمان امور عشایری کشور:

اختصاص سرمایه در گردش برای اجرای طرح زنجیره تولید گوشت قرمز

رئیس سازمان امور عشایری کشور گفت : برای اجرای طرح زنجیره تولید گوشت قرمز ، امسال 200 میلیارد تومان به عشایر اختصاص یافت.

کد مطلب: ۶۵۵۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان ، کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایری کشور گفت : این اعتبار به صورت سرمایه در گردش و از محل بند ب ماده 52 برای تامین نهاده و پروار بندی دام اختصاص یافته است.

وی افزود : در دو سال گذشته 160 میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح زنجیره تولید گوشت قرمز بین عشایر توزیع و یک میلیون راس دام پروار بندی شد.

رئیس سازمان امور عشایری کشور همچنین از اختصاص 150 میلیارد تومان از محل کمک های دولتی و شورای مدیریت بحران به استان ها خبر داد و گفت : 100 میلیارد تومان از این اعتبار به تشکل ها و 50 میلیارد تومان این اعتبار برای جبران خسارت هایی که عشایر دچار آن می شوند اختصاص دارد.

قندالی افزود : این تسهیلات از محل 250 میلیارد تومان اعتباری است که در سال های 94 و 95 با سود چهار درصد و دوره بازپرداخت پنج ساله در اختیار عشایر کشور قرار گرفت.

رئیس سازمان امور عشایری کشور همچنین اجرای طرح ارتقای سطح سواد ، دانش و مهارت عشایر از امسال را یادآور شد و افزود : بر اساس تفاهم نامه ای که با معاونت آموزش و تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی منعقد شده ، عشایر امسال از 30 هزار نفر روز دوره آموزشی اشتغال ، تولید و بهره وری منابع برخوردار می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار