معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خبر داد:

برگزاری دو مرحله ای جشن عاطفه ها در استان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خراسان جنوبی گفت: امسال جشن عاطفه ها در دو مرحله در استان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۶۵۵۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد

احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی گفت: امسال جشن عاطفه ها در 24 و 25 شهریور در سطح شهر و با کمک عموم مردم و نیز در اواسط مهر ماه در مدارس استان برگزار خواهد شد.

رفیعی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته دانش آموزان استان مبلغ 114 میلیون تومان را به نیازمندان اهدا کرده اند و کمک های آنان در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع شده است و نیز در مرحله اول که در سطح شهرستان ها برگزار شد ، مبلغ 575 میلیون تومان به نیازمندان اهدا شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خراسان جنوبی در ادامه به اهداف برگزاری این جشن اشاره کرد و اظهار کرد: جشن عاطفه ها که برای کمک به نیازمندان برگزار می شود ، گامی است در جهت ترویج فرهنگ صدقه دادن و کمک به هم نوع که انسان با این کار ، دنیا و آخرت خود را بیمه می کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: این جشن هرساله توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری آموزش و پرورش، بسیج، سازمان دانش‌آموزی و همچنین سازمان بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

خبرنگار پانا : سید محمد علی سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار