فاز دوم اردوی کارآفرینی با حضور 19 شهرستان و منطقه آغاز شد

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان ضمن گرامیداشت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال 1396 گفت:مرحله دوم اردوی تخصصی کارآفرینی با شرکت 500 نفر از دانش آموزان متوسطه دور دوم در کرمان از عصر روز پنجشنبه 26/5/1396 در اردوگاه جوادیه و مجتمع سعادت آغاز شد.

کد مطلب: ۶۵۵۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان ، هاشم برآوردی گفت:در این مرحله با شرکت دانش آموزان 19 شهرستان استان پهناور کرمان به لحاظ تنوع و پذیرش دانش آموزان نسبت به دوره ی قبل از کیفیت مطلوب و بهتری برخوردار است.

برآوردی گفت:نظر به اینکه فرصت جذب دانش آموز نسبت به مرحله ی اول بیشتر بوده لذا مدیران شهرستان ها در انتخاب و اعزام دانش آموزان دقت بیشتری داشته و همچنین از حیث اعزام مربیان همراه هم افراد کارآزموده (مانند دوره اول) دراین اردو دانش آموزان را همراهی میکنند.

وی افزود:به لطف خدا و با همت همکاران ساعی در سازمان دانش آموزی استان کرمان با وحدت و همدلی اردویی با جدیت و نظم در جریان می باشد و دانش آموزان از نحوه ی کلاس اساتید و وضعیت رفاهی ابراز خرسندی می نمایند.

برآوردی ضمن اشاره به استقبال خوب دانش آموزان از این اردو گفت:به لحاظ حجم بالای ساعات آموزشی و فشرده بودن کلاس ها 50ساعت به صورت تئوری و عملی و 20 ساعت هم به صورت مجازی برنامه ریزی شده است .

وی افزود:سرپرست گروه اعزامی مدرسه تابستانی کارآفرینی دکتر فیض بخش از اساتید برجسته دانشگاه اقتصاد و مدیریت دانشگاه شریف هم از نحوه ی برگزاری اردوی کارآفرینی ابراز رضایت کردند .

برآوردی در انتها از تلاش همکاران در سازمان دانش آموزی به خصوص خبرگزاری پانا و سایرعوامل دست اندرکار در اردوگاه جوادیه و مجتمع سعادت تشکر و قدردانی بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار