مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی:

آیین اختتامیه استانی طرح داناب اول شهریور ماه در تبریز برگزار می شود

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از برگزاری آیین اختتامیه استانی طرح ملی دانش آموزی نجات آب"داناب" در اول شهریور ماه در تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۵۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد

ناصر مقدم در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: طرح ملی دانش آموزی نجات آب، بر اساس تفاهم نامه همکاری وزارت نیرو و وزارت آموزش و پرورش برای ارتقای آگاهی های عمومی و آموزش همگانی به عنوان یکی از مهمترین ارکان مدیریت غیرسازه ای منابع آب کشور در سراسر کشور و به تبع آن در مدارس نواحی و مناطق استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: طرح داناب با نظام های هفت گانه آموزشی، مشارکتی، ارتباطی، رسانه ای، انگیزشی و تشویقی، ارزیابی و ارزشیابی، مستند سازی و گزارش دهی در مدارس استان اجرا شد و افزایش آگاهی و حس مسئولیت دانش آموزان در پایان دریافت آموزش ها نتیجه اجرای طرح بود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان مهم ترین هدف از اجرای طرح را انتقال مسایل و چالش های آب از طریق دانش آموزان به خانواده ها و اولیای آنان و توجه ایشان نسبت به مساله کمبود آب عنوان کرد و ادامه داد: مخاطبان اصلی طرح داناب، دانش آموزان دوره اول متوسطه بودند؛ اما باید گفت که معلمان، والدین و وابستگان دانش آموزان در سطح دوم مخاطبان قرار دارند.

مقدم در ادامه با اشاره به برگزاری و اجرای موفق این طرح در سال تحصیلی جاری در مدارس گفت: آیین اختتامیه استانی طرح داناب رو زچهارشنبه اول شهریور ماه ساعت 10 صبح در کانون فرهنگی تربیتی شهید یاغچیان با حضور گروه های منتخب فرهنگی و هنری طرح مذکور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار