چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش نطنز

هدف از شورای آموزش و پرورش بر طرف نمودن مشکلات موجود برای اول مهر

حسنی فرماندار محترم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و توضحیاتی درباره مسایل آموزشی و وضعیت موجود در شهر نطنز و روستای اطراف و همچنین فعالیت های صورت گرفته در زمینه عمرانی و دعوت از خیرین و برگزاری جلسات متعدد در فرمانداری و دفتر نماینده جهت برطرف نمودن مشکلات آموزش و پرورش گزارشی را ارائه نمودند.

کد مطلب: ۶۵۵۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد

چهارمین جلسه شورای اموزش و پرورش شهرستان نطنز با حضور حسنی فرماندار ، عراقی مسوول دفتر نماینده ، تجویدی شهردار نطنز ، دکتر چاوش زاده رییس شبکه بهداشت و نماینده انجمن اولیاء و مربیان و نماینده مدیران مدارس در سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار گردید.

در ابتدای باتلاوت آیاتی چندازکلام ا...مجید وپخش سرودملی ایران اسلامی آغازگردید. محمودی دبیرشوراومدیر آموزش و پرورش با گرامیداشت ورود آزادگان و آغاز هفته دولت و شهادت امام جواد (ع) ، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش و همچنین برنامه ریزی جلسات و و پیگیری مصوبات مربوطه توضیحاتی را بیان نمودند.

حسنی فرماندار محترم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید حججی و همچنین سالروز ورود آزادگان به میهن جمهوری اسلامی ، توضحیاتی درباره مسایل آموزشی و وضعیت موجود در شهر نطنز و روستای اطراف و همچنین فعالیت های صورت گرفته در زمینه عمرانی و دعوت از خیرین و برگزاری جلسات متعدد در فرمانداری و دفتر نماینده جهت برطرف نمودن مشکلات آموزش و پرورش گزارشی را ارائه نمودند.

محمودی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران مدارس که در بحث هدایت تحصیلی با کمترین تنش مواجهه بودیم.

وی به توضیح آیین نامه حمل و نقل دانش آموزی پرداخت و گفت: این آیین نامه بسیاری از موانع و مشکلات را مرتفع نموده است و اولیای دانش آموزان دغدغه کمتری نسبت به مسائل رفت و آمد فرزندان خود خواهند داشت .

ایشان تاکید نمودند شرکت ها و رانندگان هنگام اخذ مجوز مراحل مختلف اعم از ارائه گواهی حسن شهرت ، عدم سوء پیشینه ، سلامتی و...را طی می کنند با گذراندن کارگاههای آموزشی اطلاعات مختلف مربوط به نحوه برخورد ، روانشناسی ، فرهنگ ترافیک و... را نیز آموزش می بینند تا بتوانند با حساس ترین قشر جامعه ، دانش آموزان به بهترین نحو برخورد کرده و ارائه خدمات نمایند

در این جلسه ستوان یکم آذرمی معاون راهنمایی و رانندگی شهرستان با تاکید به نظارت ، بررسی و اعمال قانون خودروها از نظر فنی و ایمنی اشاره کرد و گفت : رانندگان وسایل نقلیه شخصی که به عنوان سرویس مدارس ارائه خدمات می دهند حتما باید گواهینامه پایه دوم راهنمایی و رانندگی داشته باشند

ایشان درباره پروژه مهر و طرح هجرت که بیشتر فعالیت های دانش آموزان شرکت کننده در این طرح را آماده سازی نماز خانه و کتاب خانه ، تعمیر میز و نیکمت ، نقاشی کلاس ها، پرده دوزی،تعمیر و شاداب سازی محیط های داخلی و خارجی مدارس عنوان کرد و افزود: از دیگر فعالیت های دانش آموزان در طرح هجرت اجرای طرحی ویژه و جدید با عنوان حیاط پویا و شاداب است .

در پایان جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش بیانات و دیدگاه های خود را در بحث هدایت تحصیلی ، استفاده از اساتید برجسته کشوری و استانی ، تجزیه و تحلیل کنکور سراسری و همچنین برطرف نمودن مشکلات مدارس با همکاری سپاه در بحث طرح هجرت بیان و بحث و تبادل نظر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار