اجرای ۴۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در ایلام

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، از اجرای ۴۵۰ ویژه‌برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف این استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۵۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام،جمال شاکرمی، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، اظهار کرد:شعار محوری امسال من انقلابی هستم بوده که برگرفته از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری است.

وی، بابیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس صرفاً نباید به سپاه و نیروی انتظامی و نیروهای مسلح در استان ختم شود، یادآور شد: بسیاری از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در هفته دفاع مقدس پای‌کار نیستند و باید ترتیبی اتخاذ شود که برنامه‌های متنوع فرهنگی به همکاری دستگاه‌های اجرایی استان با محوریت ترویج ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شود.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، با اشاره به اجرای 450 نوع برنامه در هفته دفاع مقدس در این استان، ابراز کرد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروی‌های مسلح حاضر در استان که نماد اقتدار نیروی‌های مسلح است در مرکز استان به‌طور باشکوهی برگزار خواهد شد.

وی، بابیان اینکه دشمنان نظام اسلامی و انقلاب اقتدار نیروهای مسلح را نشانه گرفته‌اند، گفت: نیروی‌های مسلح همواره با اتحاد و انسجام و تقویت بنیه دفاعی از اقتدار لازم برخوردار بوده و اجازه کوچک‌ترین تحرکی به دشمنان ملت، انقلاب و نظام اسلامی نخواهند داد.

شاکرمی، بابیان اینکه هرسال بازسازی یک عملیات که در محدود ه جغرافیایی استان برگزارشده در دستور کار قرار داشت، ابراز کرد: امسال با توجه به اینکه بخشی از عملیات فتح المبین در محدوده جغرافیایی استان ایلام بوده و نیروهای استان در قالب گردان در این عملیات حضور داشتند، این عملیات به مدت سه روز در ایام هفته دفاع مقدس در پارک تفریحی چغاسبز بازسازی خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که هفته دفاع مقدس به تمام مردم تعمیم داده شود و همه‌گیر باشد و این فرهنگ دفاع مقدس به اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان انتقال داده شود.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بیش از 4 هزار نفر از خانواده‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار