پایان مرداد؛ آخرین مهلت ثبت نام دانش آموان متوسطه در استان خوزستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان گفت: به طور کلی دانش‌آموزان متوسطه تا پایان مردادماه فرصت دارند ثبت‌نام خود را انجام دهند و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان مردادماه بیش از 80 درصد دانش‌آموزان ثبت‌نام خود را انجام داده باشند.

کد مطلب: ۶۵۵۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، جمشید کمایی اظهار کرد: برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در دوره متوسطه تنها در پایه هفتم و دهم نیاز است به مدرسه مراجعه شود. ثبت‌نام دانش‌آموزان در سایر پایه‌ها خودبه‌خود انجام می‌شود.

وی افزود: به صورت کلی ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره متوسطه تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت اما برخی از دانش‌آموزان ممکن است برای ثبت‌نام منتظر انتخاب آزمون تعیین رشته مجدد یا شرکت در امتحانات شهریورماه باشند که با توجه به اینکه تعداد این دانش‌آموزان محدود است، پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان مردادماه بیش از 80 درصد دانش‌آموزان دوره متوسطه، ثبت‌نام خود را به انجام رسانده باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان گفت: پذیرفته‌شدگان اصلی مدارس نمونه دولتی برای ثبت‌نام تا 25 مردادماه فرصت دارند. پس از این تاریخ نیز از پذیرفته‌شدگان ذخیره، ثبت‌نام به عمل می‌آید.

کمایی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال در پایه هفتم حدود 73 هزار و در پایه نهم حدود 60 هزار ثبت‌نامی داشته باشیم، خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان پایه هفتم هنگام مراجعه به مدرسه برای ثبت‌نام باید مدارکی مانند مدارک قبولی دوره ابتدایی، شناسنامه و کپی شناسنامه را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان ورودی پایه نهم نیز هنگام ثبت‌نام باید مدارکی مانند برگه هدایت تحصیلی، شناسنامه عکس‌دار و شش قطعه عکس همراه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار