در بیانیه حزب اسلامی کار تصریح شد؛

کلید حل مشکلات عرصه تولید و تجارت در دستان محمد شریعتمداری است

کمیته اقتصادی حزب اسلامی کار باصدور بیانه ای حمایت خود را از دکتر محمدشریعتمداری ٬گزینه وزارت صنعت ٬معدن و تجارت اعلام کرد

کد مطلب: ۶۵۵۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا،متن بیانیه بدین شرح است:
بسمه تعالی
انتخابات ۲۹اردیبهشت ۹۶فصل نوینی را در عرصه سیاسی کشور رقم زد.انتخاب مجدد حجت الاسلام دکتر حسن روحانی موجب شد تااتحاد ملی بار دیگر در میان آحاد جامعه ایرانی بوجود آید.رای ۲۴میلیونی مردم شریف ایران این امکان را فراهم کرد تا دوباره تفکر اعتدالی سکان هدایت قوه مجریه را بدست بگیرد‌. اکنون که رییس جمهور محترم کابینه خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است نمایندگان ملت در آستانه تحقق رسالتی مهم قرارگرفته اند.

در میان وزرای معرفی شده مردی ازجنس صنعت٬معدن وتجارت حضور دارد که سوابق اجرایی و مدیریت استراتژیک وی طی تمام سال های حضور در عرصه مدیریت های عالی نظام همواره منشاء خدمات ارزنده ای بوده است.کمیته اقتصادی حزب اسلامی کار ضمن حمایت از این انتخاب شایسته ریاست محترم جمهوری به نمایندگان عزیز مجلس شورای اسلامی توصیه می کند تا با رای حداکثری امکان حضور مدیری توانمند را در راس وزارت صنعت٬معدن و تجارت فراهم نمایند .قطعا حمایت قاطع نمایندگان شریف ملت ایران این فرصت را بوجود خواهد آورد تا از یک سو طی چهار سال آینده شاهد بازگشت رونق به تولید و کاهش بیکاری باشیم و از سوی دیگر رشد میزان صادرات نیز بعنوان بزرگترین مزیت اقتصادی کشور محسوب شود.

بدرستی باید تاکید کرد که کلید حل مشکلات کنونی عرصه صنعت و تجارت با تحقق برنامه های ارایه شده به خانه ملت در دستان دکتر محمد شریعتمداری مردی پاکدست و مدیری مجرب و کارکشته است. امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراه همه فعالان عرصه تولید و تجارت که طی روزهای گذشته حمایتی قاطع از گزینه معرفی شده توسط رییس جمهور محترم را به بروز و ظهور رسانده اند ؛شرایط رشد و اعتلای اقتصادی را رقم بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار