آغاز نخستین تجربه ملی_قطبی سازمان دانش آموزی کشور در فارس

اولین دوره اردوی ملی_قطبی سازمان دانش آموزی به میزبانی فارس در قالب اردو مربیان تشکیلات با حضور 500نفر از مدرسین و مربیان پیشتاز (آقایان)آغاز شد.

کد مطلب: ۶۵۴۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس در آیین افتتاحیه نخستین اردو ملی_قطبی سازمان دانش آموزی در قالب هفتمین دوره اردو تشکیلاتی مربیان پیشتاز به میزبانی استان فارس، اظهار داشت: سازمان دانش آموزی کشور با برگزاری اردو ملی برای اولین بار به صورت قطبی در نظر دارد تا اردو را از حالت متمرکز خارج و از ظرفیت و توانمندی بیشتر مربیان و استان ها بهره مند شود، در این راستا استان فارس به عنوان یکی از قطب ها، میزبان 3 هزار نفر از اعضا سازمان دانش آموزی در قالب دهمین دوره اردو ملی اعضا و هفتمین دوره اردو مربیان تشکیلات پیشتاز و فرزانه است.

محسن کلاری با بیان اینکه اردو ملی_قطبی سازمان دانش آموزی در پنج قطب برگزار می شود و در مجموع 16 هزار نفر آموزش های لازم را فرا می گیرند، افزود: این دوره از اردو شامل 2 اردو پیشتازان و 2 اردو فرزانگان است که اولین دوره به میزبانی استان فارس به عنوان یکی از قطب ها با حضور استان های فارس، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و کرمان در اردوگاه شهید دستغیب شیراز، اردو مربیان تشکیلات با حضور 500نفر از مدرسین و مربیان پیشتاز (آقایان) است.

وی تصریح کرد: اردو ملی_قطبی سازمان دانش آموزی به میزبانی استان فارس، دوره مربیان پیشتاز، استان فارس با حضور 168 نفر، استان خوزستان با حضور 99 نفر، استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور 75 نفر، استا ن هرمزگان با حضور50 نفر و استان بوشهر با حضور 16 نفر برگزار می شود.

نخستین اردو ملی_قطبی سازمان دانش آموزی در قالب هفتمین دوره اردو تشکیلاتی مربیان و دهمین دوره اردو تشکیلاتی اعضا به میزبانی استان فارس با حضور استان های فارس، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و کرمان در اردوگاه شهید دستغیب شیراز در حال برگزاری است.

استان فارس با به کار گیری تمام ظرفیت خود در نظر دارد تا بتواند بهترین عملکرد را در این دوره از اردو ها داشته باشد زیرا که اردو ملی_قطبی نخستین تجربه سازمان دانش آموزی در برگزاری اردو های آموزشی ومهارتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار