قائم مقام سازمان دانش آموزی:

پرورش واژه فراموش شده مسیر تربیتی آموزش و پرورش است

قائم مقام سازمان دانش آموزی در مراسم افتتاحیه مربیان پیشتار قطب یک با بیان اینکه پرورش واژه فراموش شده مسیر تربیتی آموزش و پرورش است اظهار کرد: در اردوهای سازمان دانش آموزی تلاش میکنیم که با هم در رابطه با هم و در تعامل و گفتگو با هم از این فرصت بدست آمده استفاده کنیم، تا بتوانیم واژه فراموش شده پرورش را در کنار آموزش قرار دهیم.

کد مطلب: ۶۵۴۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگا پانا از کهگیلویه و بویراحمد، مراسم افتتاحیه اردویی قطب یک کشور بعد ظهر امروز با حضور قائم مقام سازمان دانش آموزی، معاون هماهنگی و نظارت سازمان و مربیان پیشتاز استان های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، کرمان و هرمزگان به میزبانی استان فارس در اردوگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

محمود علیگو خطاب به مربیان تشکیلات دانش آموزی گفت: امروز شما در اردویی قرار می گیرید که احتمالا گرماها و سرماهای زیادی را باید تحمل کنید همه این فعالیت ها از این جهت اتفاق افتاده که شما باید در شرایط سخت و سخت تر از این ، آن هم در امر تربیت با دانش آموز کار کنید و مربی گری کنید.

قائم مقام سازمان دانش آموزی در باره وضعیت آموزش و پرورش و اینکه وضعیت آموزش و پرورش ما در کجا قرار گرفته ،اظهار کرد: ما انسان تولید نمی کنیم ما محصول تولید می کنیم. محصول تولیدی آموزش و پرورش دستگاه کارت حافظه است یک کارت حافظه فوق پیشرفته.

وی خاطر نشان کرد: بیاید در این دوره اردویی و در این سال جاری سلطه ظالمانه آموزش بر پرورش را بشکنیم، و دانش آموز را از این حصاری که دورش کشیده شده نجات بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار