دیانت ، خلاقیت و نظم ، خراسان جنوبی را صاحب 4 پرچم افتخار کرد

اعضای پیشتاز خراسان جنوبی که به اردوی ملی /قطبی قطب 4 خراسان رضوی اعزام شده بودند ، با چهار پرچم افتخار به استان بازگشتند.

کد مطلب: ۶۵۴۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی، عصر دوشنبه مراسم اختتامیه اردوی ملی /قطبی خراسان رضوی، در محل زمین چمن اردوگاه باغرود نیشابور برگزار شد و در این مراسم ، خراسان جنوبی موفق به کسب پرچم افتخار نظم پذیری و قانون مداری شد.

همچنین در صبحگاه روز پایانی این اردو که با حضور 84 نفر از پیشتازان خراسان جنوبی و 916 نفر از استان های خراسان رضوی و شمالی ، سمنان ، گلستان و سیستان و بلوچستان برگزار شد ، پیشتازان خراسان جنوبی با ارزیابی های صورت گرفته توسط ارزیابان و نیز ارائه پروژه های متفاوت کار با چوب و طناب ، موفق به کسب پرچم افتخار خلاقیت و نوآوری شدند.

اعزامیان خراسان جنوبی در اردوی ملی /قطبی نیشابور که از 19 تا 22 مرداد برگزار شد ، یک پرچم افتخار دیانت و معنویت ،دو پرچم خلاقیت و نوآوری و یک پرچم نظم پذیری و قانون مداری را از دست ارزیابان دریافت کردند.

پس از این اردو نیز، اردوی ملی / قطبی مربیان فرزانه از 24 تا 29 مرداد برگزار خواهد شد و خراسان جنوبی 42 مربی را به این اردو اعزام خواهد کرد.

خبرنگار پانا : سید محمد علی سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار