مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

فعالیت 500 گروه تشکیلاتی در سازمان دانش آموزی استان

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 500 گروه تشکیلاتی در سازمان دانش آموزی استان فعالیت می کنند که این میزان نسبت به سال آغاز به کار دولت یازدهم صد در صد رشد دارد.

کد مطلب: ۶۵۴۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان جنوبی ،عباس لامعی صبح امروز در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری پانای استان، دانش آموزان را از افراط و تفریط در امور برحذر داشت و تصریح کرد: افراط و تفریط در کارها زمینه سقوط و شکست را فراهم می کند.

وی، بیان وقایع و حقایق جامعه با شیوا ترین و فصیح ترین بیان را مهم ترین رسالت خبرنگاران دانش آموز استان دانست و اظهار کرد: دانش آموزان خبرنگار علاوه بر الگو سازی از دانش آموزان نخبه استان باید خود الگو و سرمشق جامعه دانش آموزی خراسان جنوبی در تحصیل، تهذیب و ورزش باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که دفتر خبرگزاری پانا در سازمان دانش آموزی استان، مأمن و پایگاه تجمع دانش آموزان نخبه استان در عرصه اطلاع رسانی است، یاد آور شد: مهم ترین رسالت پانا در استان خراسان دانش آموزی بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت تدبیر و امید به ویژه آموزش و پرورش است.

فعالیت بیش از 50 خبرنگار دانش آموز در خراسان جنوبی

مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز در این دیدار گفت: در حال حاضر بیش از 50 خبرنگار دانش آموز در سح استان فعالیت می کنند.

محمد رضا با اطمینان با بیان این که پانای خراسان جنوبی در عرصه اطلاع رسانی جزو سه استان برتر کشور است، ادامه داد: در سال جاری بیش از 5 دوره آموزشی برای خبرنگاران و رابطین پانای استان برگزار شده و این عزیزان با شیوه های نوین خبرنویسی، عکس و تصویر خبری آشنا شدند.

وی از خبرگزاری پانا به عنوان مهم ترین ظرفیت اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان در کنار روابط عمومی یاد کرد و افزود: خبرگزاری پانای خراسان جنوبی فارغ از دسته بندی های معمول سیاسی فراجناحی کار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار