جلسه شورای پروژه مهر آموزش و پرورش آران و بیدگل برگزار شد

در راستاي برنامه ريزي و تنظيم فعاليت ها و تمهيد مقدمات بازگشايي مدارس و با هدف تبيين وظايف و اقدامات كميته هاي مرتبط درسطح مدیریت ، جلسه ستاد پروژه مهر آران و بیدگل با حضور مديرآموزش و پرورش،معاونين و مسئولان کارگروههای پروژه مهربرگزار شد.

کد مطلب: ۶۵۴۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آران و بیدگل ، مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در جلسه شورای پروژه مهر گفت: مجموعه اقدامات هر ساله در آموزش و پرورش به منظور آماده سازي مدارس و بازگشايي تحت عنوان پروژه مهر اجراء مي شود كه سال تحصيلي جديد نيز با اتكاء به تجارب سنوات گذشته اين پروژه بايد با دقت عمل خاصي اجرايي شود.

محمد معدن دار هدف ازایجاد شورای پروژه مهر را تعامل و همکاری درون بخشی و برون سازمانی عنوان کرد و ماه مهر را متعلق به همه ارگان ها و سازمانها دانست .

وي با بيان اين نكته كه کارگروههای سازماندهي،تعمير و تجهيز،توجيه و تبليغ،تاييدصلاحيت ،نظارت و ارزيابي و سلامت، شش كميته ستاد پروژه مهر است كه بر اساس شرح وظايف محوله، فعاليت مي كنند افزود: اين فعاليت ها درسطح شهرستان و مدارس نيزطبق شرح وظايف تعريف شده پيگيري مي شود.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل خاطر نشان کرد: مسئولین و اعضای کارگروه ها با نظارت و بازدید مستمر از مدارس و بررسی مشکلات و کمبود های آنان نسبت به رفع فوری اقدام کنند تا در فصل بازگشایی مدارس میزبان خوبی برای نوگلان و دانش اموزان شهرستان باشیم .

کارشناس آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهرآران و بیدگل نیز در این نشست به تشريح وظايف ستادپروژه مهرپرداخت و اجرای سياست گذاري هاي استان در راستاي پروژه مهر،تنظيم دستور جلسات كميته ها ، پيگيري مصوبات جلسات كميته ها و نظارت بر اجراي بهينه فعاليت هاي پروژه مهردرمدیریت و مدارس تحت پوشش را ازاهم وظايف ستادبرشمرد.

علی رستگار با اشاره به جزئيات دستورالعمل پروژه مهر، به تشريح تركيب اعضاي ستاد در سطح شهرستان، اعضاي كميته هاي پروژه و اهم وظايف پيش بيني شده كميته هاي مختلف پرداخت.

در ادامه اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار