نحوه نظارت بر فعالیت اورژانس اجتماعی

رئیس اورژانس اجتماعی کشور چگونگی ارائه گزارش تخلف‌های احتمالی نیرو‌های اورژانس اجتماعی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۶۵۳۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ حسین اسدبیگی با اشاره به فعالیت خودرو‌های اورژانس اجتماعی در سطح شهرها، شهرستان‌ها و استان‌های سراسر کشور گفت: سازمان بهزیستی به صورت مستمر در نحوه خدمات اورژانس اجتماعی نظارت دارد.

وی با اشاره به فعالیت گسترده خودرو‌های اورژانس اجتماعی با نوع کار تعریف شده برای آن‌ها تصریح کرد: با توجه به فعالیت پرسنل اورژانس اجتماعی خوشبختانه میزان آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر‌ها و استان‌ها کاهش یافته است.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور در پاسخ به این پرسش که آیا نظارتی بر فعالیت خودرو‌های اورژانس اجتماعی در ساعات کاری وجود دارد یا خیر؟، خاطرنشان کرد: تمام خودرو‌های اورژانس اجتماعی مجهز به جی پی اس بوده و هر نوع حرکت خودرو‌ها و حتی توقف آن‌ها رصد می‌شود.

وی ادامه داد: مکان‌های خودرو‌های اورژانس اجتماعی کاملا تعریف شده و تمامی خودرو‌ها موظف هستند بر مبنای کاری که برای آن‌ها تعریف شده است حرکت کنند.

اسدبیگی از حک شدن کد‌های قرمز رنگ به روی خودرو‌های اورژانس اجتماعی خبرداد و بیان کرد: کد‌های قرمز رنگی بر روی خودرو‌های اورژانس اجتماعی حک شده که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را به بهزیستی استان‌ها اطلاع دهند.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور اظهارکرد: کد‌های قرمز رنگ ۴ رقمی بوده و این کد‌ها در هر استان متفاوت است. ضمن اینکه پس از اعلام تخلف از سوی شهروندان در کمترین زمان ممکن به تخلف رسیدگی و پاسخ لازم در اختیار شهروند تماس گیرنده قرار می‌گیرد.

منبع:میزان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار