امام جمعه اردبیل:

دانش آموزان باید در مسیر توسعه و پیشرفت کشور حرکت کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دانش آموزان برای رسیدن به قله پیروزی علم و دانش باید در مسیر توسعه و پیشرفت کشور حرکت کنند.

کد مطلب: ۶۵۳۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در افتتاحیه جشنواره ملی چند قدم تا آسمان ۲ در مصلی امام خمینی (ره) اردبیل درجمع دانش آموزان فعال علمی و فرهنگی از سراسر کشور اظهارداشت : یک جوان آرمانی باید از در تقویت علم و دانش خود تلاش کندتا بتواند در آینده برای جامعه تأثیرگذار باشد .

وی با اشاره به اینکه برای دست یافتن به یک شخصیت آرمانی باید عفت ، شجاعت ،حکمت وباورهای دینی مذهبی و انقلابی را در خود تقویت کرد افزود: شما جوانان انقلابی آیندسازان این کشور هستیدو این را بدانید که آینده کشور یک روز به دست شما دانش آموزان انقلابی اداره خواهدشد .

امام جمعه اردبیل بابیان اینکه کشورمان هم اکنون در محاصره تکنولوژی قرار گرفته است افزود:باید تلاش کرد تا با پیشرفت در صنعت علم و دانش در داخل کشور این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم .

عاملی بیان کرد: امروز دشمنان باوجود ۴۸ ناوجنگی در خلیج فارس حتی جرأت نزدیک شدن به آب های خلیج فارس نمی کنند واین اقتداروهمبستگی نشان دهنده پیشرفت علم و دانش و صنعت دفاعی در کشور است که به دست شما جوانان انقلابی محقق شده است .

وی با اشاره به اینکه دشمنان از نسل انقلابی و اسلامی هراسان اند افزود:دشمنان آنچه که امروزبیشتر از آن ترس دارند تربیت نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار