نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی :

تکمیل محور بجنورد جنگل گلستان صد میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت برای تکمیل محور بحنورد جنگل گلستان صد میلیارد تومان مورد نیاز است ک باید تامین آن مورد توجه قرار بگیرد .

کد مطلب: ۶۵۳۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، علی قربانی در نشست خبری اظهار کرد :مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و نقش مهمی در جهت دهی افکار جامعه دارند.
وی گفت صبات مدیریتی از ویژگی های دنیای امروزی ست از این جهت باید برنامه ها و دیدگاه ها در خصوص صبات مدیریتی در استان نیز در نظر گرفته شود این درحالی ست ک برای ماندگاری استاندار فعلیه خراسان شمالی تا سه سال آینده حمایت های لازم را خواهیم داشت .
قربانی در خصوص پروژهGtpp پتروشیمی خراسان افزود برای این پروژه پنج هزار میلیارد تومان سرمایه مورد نیاز است تا مشکلات موجود رفع و اجرایی شود در غیر این صورت وزیر کار باید پاسخ گو باشد .
وی با اشاره به پروژه راه آهن بجنورد گرگان تصریح کرد با پول دولت این راه آهن تا بیست سال آینده راه اندازی نمی شود چرا که هم اکنون صد ردیف با اعتبارات کوچک برای راه آهن در کشور در نظر گرفته شود .
قربانی با اشاره به افزایش بیست و پنج درصدی بودجه خراسان شمالی طی سال گذشته گفت به دلیل اینکه این استان از جمله استان های محروم کشور محسوب میشود باید نسبت به اعتبارات آن نیز توجه ویژه داشت .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون چهل و دو درصد پست های سازمانی بلا تصدی است گفت به رغم مشکلات موجود باید معیشت کارمندان را ارتقا داد و از استخدام خارج از ضوابط جلو گیری شود ‌.
قربانی اضافه کرد آمار جمعیتی استان نسبت به سال نود کمتر و رشد منفی داشته که من این آمار را قبول ندارم .
وی در خصوص اعتبارات مناطق زلزله زده استان نیز گفت در حال حاضر روند توضیع اعتبارات بحران با مشکل مواجه شده و بیست درصد اعتبارات بحران به استانداران داده شده است .
قربانی اظهار کرد طی سه سفر که به مناطق زلزله زده استان داشتیم روند باز سازی رضایت بخش بوده است .
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت تیم اقتصادی دولت نسبت به دوره ی قبل بهتر است اما عالی نیست و باید بیشتر باهم هماهنگ باشند تا بتوان از نظر اقتصادی عملکردهای خوبی داشت .
وی بر فعال شدن معاونت اقتصادی وزارت خارجه نیز تاکید کرد.
قربانی گفت در بخث امنیتی و دفاعی کشور به عنوان خط قرمز دوهزار میلیارد تومان برای تقویت بنیه نظامی کشور درنظر گرفته شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار