قمی در گفت و گو با پانا:

مجلس و کمیسیون در خوب بودن "بطحایی" اتفاق نظر دارند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون که بطحایی برای وزارت در آموزش و پرورش معرفی شده، در کمیسیون آموزش و تحقیقات و مجلس شورای اسلامی همه اتفاق نظر دارند که او انسان خوبی است و باید در ارائه برنامه های خود گام بردارد.

کد مطلب: ۶۵۳۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد

محمد قمی در گفت و گو با پانا،ضمن آرزوی توفیق برای ریاست جمهوری و دولت، درخصوص گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: انتظار داشتیم ریاست جمهوری گزینه بهتر و قوی تری را برای وزارت آموزش و پرورش معرفی می کرد اما اکنون که بطحایی معرفی شده، در کمیسیون آموزش و تحقیقات و مجلس شورای اسلامی همه اتفاق نظر دارند که او انسان خوبی است و باید در ارائه برنامه های خود گام بردارد و موفق شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مدیریت دستگاه عریض و طویلی مانند آموزش و پرورش تجربه زیاد مدیریتی نیاز است و آقای بطحایی باید همه تلاش خود را در این راه انجام دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، انقلابی بودن و طرفداری از ولایت فقیه را نمونه ای از ویژگی های وزیر آموزش و پرورش خواند و اشاره کرد: وزیر باید در آموزش و پرورش برنامه ریزی دقیقی داشته باشد تا بتواند از توان نیروهایی که بازنشسته هستند استفاده کند.

محمد قمی با اشاره به اینکه وزیر این وزارتخانه نباید آموزش و پرورش را سیاسی ببیند، اضافه کرد: باید در این وزارت خانه کار کارشناسی انجام شود و با تمام دستگاه ها به خصوص با مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات تعامل داشته باشد.

وی توجه به تقویت آموزش و پرورش از نظر را مالی یکی از ویژگی های وزیر عنوان کرد و افزود: یکی از مشکلات آموزش و پرورش مسائل مالی است که آموزش و پرورش با در نظر گرفتن این موضوع باید وضعیت نیروهای حق التدریس را تعیین تکلیف کند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلش شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش باید سند تحول بنیادین را اجرایی کند و هدفمند شود تا شان معلمان و منزلت آن ها بالا رود که این اقدامات باید توسط وزیر آموزش و پرورش صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار