تحریم‌های ظالمانه آمریکا، ملت ایران را تسلیم نخواهد کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تحریم های بی سابقه اخیر آمریکا گفت: تحریم های ظالمانه آمریکا، ملت بزرک ایران را هیچگاه تسلیم نخواهد کرد و این نشانه اوج خصومت دشمنی آمریکا علیه ملت ایران است.

کد مطلب: ۶۵۲۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، آیت الله جنتی، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به تحریم های ظالمانه و بی سابقه اخیر آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا در اعمال تحریم ها، حداکثر دشمنی را با این انقلاب، مردم و اسلام نشان داد و تنها چیزی که می تواند این نقشه ها را نقش برآب کند، مشارکت و همدلی و همکاری مردم است.


وی افزود: در این مقطع حرکت نظامی بر علیه نظام و ملت ایران صورت نمی گیرد و دشمنان با تحریم و تهدید و جنگ نظامی بر علیه ملت ایران کار می کنند و تنها چیزی که در این زمان می تواند به نظام و ملت کمک کند، وحدت کلمه است، یعنی همان چیزی که این انقلاب و نظام را برپا کرد و در طول دفاع مقدس توانست دشمن را شکست دهد و اکنون هم می تواند دشمن را نا امید و توطئه ها را خنثی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اتحاد مردم در خلق حماسه های عظیم گفت: به وجودآورنده این حرکت های عظیم حماسی و به صحنه آورنده مردم کاری است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام می دهد. در این حماسه های عظیم، مردم با اشتیاق حضور پیدا می کنند زیرا مردم ایران به اسلام، انقلاب، ولایت فقیه و ارزشهای انقلابی پایبند هستند و هر وقت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراخوانی داده، مردم به دعوت شورا لبیک گفتند و من به سهم خود از مردم تشکر و تقدیر می کنم و امیدوارم با وحدت کلمه و حضور مردم در صحنه، همه توطئه ها علیه ایران خنثی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار