بحث کار آفرینی امروز یکی از چالشهای اصلی است

معاون سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص برگزاری اردوی بزرگ کار آفرینی در استان کرمان گفت:وضعیت اردو در کل رضایت بخش بوده واساتید و گروههای آموزشی از آمادگی کامل برخوردار هستند.

کد مطلب: ۶۵۲۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،اردشیر دهقانی گفت: استان کرمان آمادگی این را دارد که پس از افتتاحیه شاهد یک اردوی خوب با نشاط باشد.

دهقانی گفت:استقبال از کلاسها بسیار خوب بود و با توجه به سطح اساتید و توانمندی که در حوزه های کار آفرینی دارند

کلاسها بسیار عالی خواهد بود.

وی افزود:ما ضمن اینکه دنبال رسالت و مأموریت اصلی خود هستیم انتظار این را داریم که دانش آموزان با مهارتهای اجتماعی، با هم بودن وفعالیتهای گروهی در این مدت آشنا شوند.

وی ضمن ارزیابی مثبت این دوره گفت:امید است دانش آموزان بتوانند برای آینده خود فرصتی را فراهم کنند که در حوزه کار آفرینی هم فعالیت کنند.

دهقانی گفت:بحث کار آفرینی امروز یکی از چالشهای اصلی است واگر ما بتوانیم روی دانش آموزان که زیر ساخت نیروی انسانی ما هستند کار کنیم می توانیم در آینده یک کشور کار آفرین و یک اقتصاد رو به رشد داشته باشیم.

وی افزود:طرح آزمایشی در کرمان اجرا شد که در مرحله ی اول 1000نفر شرکت کردند.

دهقانی ضمن اشاره به این موضوع که برگزیدگان این طرح 250 نفر خواهند بود گفت: برگزیدگان در آینده با متحوای آموزش خاص از طریق فضای مجازی آموزش خواهند دید.

وی در انتها افزود:اگر این طرح در کرمان موفقیت آمیز بود با همکاری شرکت کار آفرینی شریف در استانهای دیگر نیز اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار