رییس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

کارگروهی برای پیگیری مشکلات اصحاب رسانه تشکیل می شود

رییس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت:کارگروهی متشکل از بسیج رسانه، استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، خانه مطبوعات، شهرداری و سایر دستگاههای اجرایی برای پیگیری مشکلات اصحاب رسانه تشکیل می شود.

کد مطلب: ۶۵۲۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه وبویراحمد، قربانعلی حسن زاده ، در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه در دفتر نماینده ولی فقیه استان در مجلس خبرگان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار و یاد شهید صارمی اظهار داشت: وظیفه بسیج رسانه، تقویت جبهه گفتمان انقلاب اسلامی در فضای رسانه‌های کشور با هدف تبادل آراء و افکار، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف، نقد و نظارت امور جاری به دور از گرایش سیاسی است.

حسن‌زاده گفت: دوری از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، ارایه نقدهای سازنده و انعکاس اخبار تاثیرگذار برای کمک به حل مشکلات مردم از نیازهای ضروری برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد و رفع محرومیت‌ها است و از اصحاب رسانه می خواهم تا در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی بسیج رسانه در کشور به تحقق رساندن رسانه اسلامی است، گفت: این امر با ایجاد انسجام، زمینه خلاقیت، ‌تهیه و تدوین برنامه‌های کوتاه و بلندمدت انجام می‌شود

رییس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروزه صدها شبکه اجتماعی تشکیل شده که به صورت مستمر علیه موازین اسلام سخن پراکنی می‌کنند خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا از ابراز رسانه که بار مثبت و وظیفه عظیم به عهده دارد طوری استفاده شود که در انتقال پیام و آگاه سازی جامعه مفید واقع شود.

حسن‌زاده با بیان برخی از ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: ما معتقدیم با توجه به ظرفیت ها ی بسیار خوب انسانی، زیر بنایی وطبیعی که در استان داریم می شود در مسیر رشد و تکامل گام هابی بلند تری برداریم .

وی با اشار به این که کسی در استان ما نیست که حرف و درد دل اصحاب رسانه را بشنود خاطرنشان کرد: همه اصناف دارای هییت امنا و هیت مدیره جهت رفع مشکلات مسکن و بیمه اعضای خود هستند اما متاسفانه اصحاب رسانه که همه مشکلات مردم را به مسوولین انتقال می دهند کسی نیست که مشکلات آنها را به گوش مسوولین برساند.

درپایان این برنامه از اصحاب رسانه تجلیل و آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به عنوان عضو افتخاری بسیج رسانه استان معرفی شد.

خبرنگار: علیه خادمپیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار