معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

کسب رتبه 2 رقمی توسط 22 داوطلب کنکور خراسان شمالی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: 22 نفر از داوطلبان کنکور سراسری امسال در این استان موفق به کسب رتبه 2 رقمی شدند.

کد مطلب: ۶۵۱۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، عباس سعیدی براساس آخرین نتایج به دست آمده از کنکور سراسری امسال، در این رقابت ها، 9 نفر در شیروان، هفت نفر در اسفراین، یک نفر درگرمه، سه نفر در بجنور و 2 نفر در جاجرم حائز رتبه زیر 100 شده اند.
وی تصریح کرد: فاطمه زحمتکش از شهرستان اسفراین داوطلب رشته علوم تجربی است که موفق به کسب رتبه 12 شده است و زهرا باقری داوطلب رشته علوم انسانی از شهرستان بجنورد رتبه 50 را به دست آورده است.
سعیدی افزود: سیده زهرا محمودزاده داوطلب رشته هنر از شهرستان جاجرم رتبه 27، سعید جوانشیر در رشته علوم تجربی از شهرستان شیروان رتبه 11 و سید حسین حسینی راد در رشته هنر از شهرستان گرمه رتبه 80 را کسب کرده اند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پروش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: 166 داوطلب کنکور سراسری امسال در استان رتبه سه رقمی دارند.

سعیدی تصریح کرد: 56 نفر در شیروان، 34 نفر در اسفراین، 14 نفر در گرمه، 25 نفر در جاجرم، 22 نفر در بجنورد، 9 نفر در مانه و سملقان، چهار نفر در فاروج و 2 نفر در راز و جرگلان رتبه های سه رقمی به دست آورده اند .

وی افزود: پیش بینی می‌شود شمار رتبه های 2 و سه رقمی در کنکور سراسری امسال در استان در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته باشد .

امسال 12 هزار نفر داوطلب در کنکور سراسری با هم رقابت کرده اند که داوطلبان شهرستان بجنورد بر اساس امتیاز داوطلبان منطقه 2 و سایر شهرستان ها منطقه سه ارزشیابی شده اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار