شوراها نماد اراده ی جمعی و گروهی برای خدمت رسانی به آموزش و پرورش است

نماینده وزارت آموزش و پرورش به اتفاق کارشناس مسئول امور شوراهای استان ایلام، عملکرد دبیرخانه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان را مورد ارزیابی قرار دادند .

کد مطلب: ۶۵۱۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، ایاذی نماینده وزارت آموزش و پرورش به اتفاق کرمی کارشناس مسئول امور شوراهای استان ایلام، عملکرد دبیرخانه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان را مورد ارزیابی قرار دادند .

در این ارزیابی مستندات مربوط به جلسات شورا، عملکرد کارگروهها ، عملکرد مدارس هیات امنایی، درآمدهای اختصاصی از اجرای قانون شوراها مورد ارزیابی قرار گرفت که نماینده وزارت نتایج ارزیابی را مطلوب و رضایت بخش اعلام نمود .

ایاذی نماینده وزارت در حاشیه بازدید از دبیرخانه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان گفت : شوراها نماد اراده ی جمعی و گروهی برای خدمت رسانی به آموزش و پرورش است .

وی اظهار داشت شوراهای آموزش و پرورش حلقه ی اتصال بین دولت و ملت هستند زیرا هدف از تشکیل شوراها این است که ذهن مدیران ، مسئولین شهرستانی و استانی و همه ی آحاد جامعه با مسائل و مشکلات آموزش و پرورش درگیر شود تا زمینه ی تمرکز زدایی و مشارکت در آموزش و پرورش فراهم گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار