مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام خبر داد:

شرکت120نفرازمدیران،معاونین،مشاوران درکارگاه پیشگیری ازآسیب های اجتماعی

مدیرکل آموزش وپرورش ایلام از مشارکت 120 نفر از مدیران ،معاونین ومشاوران در کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی که با همکاری ادارات کل ارشاد اسلامی وآموزش وپرورش استان برگزار شد، خبرداد.

کد مطلب: ۶۵۰۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، علی بیرانوند گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با شرکت بیش از 120 نفر از مدیران، معاونین ومشاورین مدارس شهر ایلام در محل کانون حضرت فاطمه(س) شهر ایلام برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را ،آشنایی بیشتر مدیران، معاونین ومشاورین با آسیب های نوظهور همچون فضای مجازی، پرخاشگری و اعتیاد در نوجوانان وجوانان به مواد مخدر عنوان کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: از آنجا که پیشگیری همیشه مقدم بر درمان بوده ومهمترین ابزار برای جلوگیری از به دام افتادن نوجوانان خصوصا دانش آموزان درورطه آسیب های اجتماعی می باشد ، لذاآموزش وپرورش استان با همکاری سایر دستگاهها ی همکار در سال های گذشته برنامه های خوبی انجام داده وبا توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته در سال جدید برنامه ها وطرح های زیادی در دست اقدام داریم.

مدیر کل آموزش وپرورش استان ضمن برشمردن آسیب های اجتماعی با توجه به اولویت آنان از جمله، خشونت، فضای مجازی،استفاده از قلیان وروانگرادن ها و دیگر آسیب های نوظهور که بر اساس نقشه وضعیت خطر پذیری در مدارس به دست آمده است اظهار نمود : برای این دسته از آسیب ها برنامه ها وطرح های متنوعی در دست اجرا برای سال تحصیلی 97-96 داریم از جمله مدارس عاری از خطر،مدارس مقابله بارفتارهای پرخطر،مدارس مراقبت از خود،مدارس اجتماع محور،توانمندسازی اولیاء کارکنان ودانش آموزان از طریق کارگاه های آموزشی،برگزاری نمایشگاه سیار در مدارس وبرگزاری جشنواره نوجوان سالم می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار