معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در گفتگو با پانا:

درخشش دانش آموزان پسر شهر تهران در مسابقات فرهنگي هنري كشوري

كريمي معاون پرورشي و فرهنگي شهر تهران گفت:در سی پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشوری، دانش آموزان پسر شهر تهران خوش درخشيدند.

کد مطلب: ۶۴۸۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد

عبدالرسول كريمي معاون پرورشي و فرهنگي شهر تهران در مصاحبه با پانا گفت: دانش آموزان نخبه و هنرمند شهر تهران در سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری در شهر نیشابور توانستند رتبه های اول تا سوم این مسابقات را در رشته های هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و دستی و تجسمی کسب نمایند.

معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش شهر تهران افزود: گروه سرود دانش آموزان متوسطه دوره دوم امام جواد (ع)، علیرضا زمانی از آموزشگاه ملاصدرا در رشته تذهیب، امیرحسین نوده از آموزشگاه فجر خاتم در رشته مداد رنگی، رضا حسینعلی خانی از آموزشگاه موعود در رشته نقالی، علی مومیوند از آموزشگاه فردوسی در رشته تکنوازی (تنبور)، سهراب بحیرایی از هنرستان موسیقی در رشته تکنوازی (کمانچه)، سیاوش گلزاری با انیمیشین شروع، محمدصفا صفری با مستند راهیان نور از هنرستان صدا و سیما، مهدی الهیاری با فیلم دعوت از آموزشگاه شهید مطهری و یاشار ترکیان با مستند شیشه گری از آموزشگاه محمد مردانی در رشته فیلم کوتاه، رتبه اول کشوری را کسب نمودند.
كريمي خاطرنشان كرد: دانش آموزان، آرش جعفری با فیلم لبخند از هنرستان صدا و سیما و علی بهروش با فیلم روی تار عنکبوت از آموزشگاه شهید چمران حائز رتبه سوم کشوری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار