معاون هماهنگی و نظارت سازمان دانش آموزی:

مجلس دانش آموزی ظرفیتی برای تربیت مدیران شایسته،متعهد و باهوش است

معاون هماهنگی و نظارت سازمان دانش آموزی کشور، تربیت نیروی انسانی متعهد و مدیران کارآمد را مهمترین کاربرد مجلس دانش آموزی دانست.

کد مطلب: ۶۴۸۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

شهریار صالحانی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا سمنان با اشاره به فرصت ها و ظرفیت های مهم مجلس دانش آموزی اظهار کرد: مجلس دانش آموزی یک ظرفیت به طور اعم برای جمهوری اسلامی و به طور اخص برای وزارت آموزش و پرورش بوده و برای شما نمایندگان عزیز نیز یک فرصت است که می تواند در کوتاه مدت و بلند مدت کاربرد داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در کوتاه مدت، شما نمایندگان محترم می توانید همانند چشم بینای وزارت آموزش و پرورش در جای جای ایران بوده و برخی مشکلات و موانع پیش روی دانش آموزان و نظام تعلیم و تربیت را به مسئولین انتقال دهید. همچنین با مشاوره در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های خرد و کلان نظام تعلیم و تربیت نیز سهیم باشید.

معاون هماهنگی و نظارت سازمان دانش آموزی کشور فرصت کوتاه مدت و بلند مدت مجلس دانش آموزی را در سرنوشت نمایندگان مجلس مهم دانسته و اظهار کرد: مجلس برای شما یک فرصت است که می توانید برای کوتاه مدت و یا بلند مدت آن برنامه ریزی کنید. البته اگر از این فرصت بخواهید در کوتاه مدت استفاده کنید و در باد نمایندگی و پُز امروز آن غرق شوید، نه تنها مفید نیست، بلکه می تواند مضر هم باشد ولی اگر از این فرصت برای بلند مدت استفاده کنید، سکوی پرتاب مطمئنی برای آینده ای پرافتخار و غرورآفرین برای شما و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و آرزوی همه ما نیز رسیدن به این افق روشن می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار