بهارلو به پانا خبر داد

وضعیت پرداخت معوقات فرهنگیان شهر تهران

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران با اشاره به وضعیت معوقات فرهنگیان گفت: از سال ۹۵ معوقه از معلمان باقی نمانده است.

کد مطلب: ۶۴۸۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
محسن بهارلو در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا در مورد وضعیت پرداخت حق التدریس و معوقات فرهنگیان عنوان کرد: 2 نوع حق‌التدریس شامل آزاد و شاغل در آموزش و پرورش وجود دارد که حق‌الزحمه حق‌التدریس آزاد تا پایان سال مالی 95 پرداخت شده و فقط سه ماه سال تحصیلی جدید را به آنها بدهکار هستیم.
وی با اشاره به اینکه در هرماه شش میلیارد تومان برای پرداخت حق‌التدریس ‌درنظرگرفته می شود، ادامه داد: اکنون حق‌التدریس شاغل را 6 ماه بدهکار هستیم که در حال پیگیری بوده تا در تابستان این بدهی‌ها تسویه شود.
بهارلو تصریح کرد: پرداخت پاداش‌های بازنشستگی تا پایان سال 95 انجام شده و مبالغ باقیمانده شامل حق الزحمه امتحانات بوده که هنوز گزارش آن آماده نشده و مبلغ بدهی امتحانات سال گذشته 9 میلیارد تومان برآورد شده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران گفت: نیاز امسال شهر تهران به حق‌التدریس براساس تعداد دانش‌آموزان محاسبه می‌شود که براساس پیش بینی ها حدود 103 هزار ساعت بوده البته ممکن است این مساله نوسان داشته باشد.
وی در مورد پرداخت حقوق معلمان و معوقات اظهار کرد: سیستم پرداخت حقوق متمرکز است و ابتدا گزارش‌های مناطق تجمیع می‌شود و بعد از ابلاغ اعتبار، به محض دریافت پول پرداخت‌ها را شروع می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار