جهانگیری: جمهوری اسلامی در مقابل اقدامات امریکا عکس العمل نشان می دهد

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به تلاش آمریکا برای پر ریسک جلوه دادن فضای کسب و کار در ایران تاکید کرد: نباید در زمینی که آنها طراحی می کنند بازی بکنیم مکلف هستیم از فضای کسب و کار دفاع کنیم و وضعیت ایران را اطمینان بخش نشان بدهیم و اگر فضای اطمینان بخش باشد همه سرمایه گذاران می آیند.

کد مطلب: ۶۴۷۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سیاسی پانا؛اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، در نشست مشترک اعضای شورای ملی گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه روند منطقه ای و جهانی علیه ایران توسط لابی صهیونیستی در حال شکل گیری است گفت: این لابی روز به روز فعال تر می شود و تلاش می کند برخی از کشورهای منطقه را برای فشار روی ایران با خود همراه کند.

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به رویکردهای خصمانه گروه حاکم بر آمریکا علیه ایران متذکر شد: تلاش می کنند در فضای بین المللی ایران را ناقض برجام جلوه بدهند و فضای ایران را برای فعالیت و سرمایه گذاری پر ریسک و پرمخاطره نشان بدهند.

جهانگیری با اشاره به جلسات شورای عالی امنیت ملی گفت: بر اساس مصوبات این شورا یک کمیسیون نظارت بر برجام به ریاست رئیس جمهوری تشکیل شده است و حتما جمهوری اسلامی در مقابل اقدامات امریکا عکس العمل متناسب را انجام خواهد داد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مطالبات گروه های مختلف جامعه در جریان انتخابات مطرح شده است تصریح کرد: اگر به این مطالبات جواب ندهیم با شدت بیشتری دوباره مطرح خواهند شد.

جهانگیری با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی اراده رهبری است عنوان کرد: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی باید نافذالکلمه باشد و کسی با آن مخالفت نکند و نیازمند هماهنگی همه دستگاه ها هستیم.

وی در ادامه خواهان همکاری بخش خصوصی و دولت در همه زمینه ها شد و گفت: در حوزه مسائل محوری کشور نیازمند یافتن راه حل مشترک برای مسئله های محوری هستیم و نیازمند مسئولیت پذیری برای ورود به حل مسئله هستیم.

وی با ابراز امیدواری به تشکیل کابینه قوی در دولت آینده گفت: تعامل با بخش خصوصی ادامه داشته باشد و همه تا لحظه پایان دولت یازدهم همانند شروع دولت به فعالیت ها ادامه دهند .

وی در پایان از زحمات رحمانی فضلی در دولت یازدهم برای پیشبرد کارهای دولتتقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار