ویسی:

خوش‌شانس بودیم که مقابل تراکتورسازی پیروز شدیم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: خوش‌شانس بودیم که مقابل تیم گردن کلفت تراکتورسازی سه امتیاز را گرفتیم.

کد مطلب: ۶۴۷۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، عبدالله ویسی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی اول بود و به همین دلیل دو تیم شرایط خاصی داشتند. خوش‌شانس بودیم که مقابل تیم گردن کلفت تراکتورسازی سه امتیاز را گرفتیم. خوشحالم که مردم خوزستان خوشحال هستند.

وی افزود: خوشحالیم که با بازیکنان گمنام‌مان این نتیجه خوب را مقابل تراکتورسازی گرفتیم. استقلال خوزستان امسال 20 بازیکنش جدا شده‌اند، اما بازیکنان من آنقدر رشادت و شجاعت دارند که جای بازیکن جدا شده را پر می‌کنند. پیروزی در بازی اول بسیار شیرین است، حتی اگر ما چندان خوب هم نبوده باشیم. این پیروزی هم برای ما خیلی شیرین بود. من از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام، چون تراکتورسازی تیم فوق‌العاده‌ای است و علیرغم مشکلاتی که دارد از بهترین خط حمله و خط هافبک ایران بهره می‌برد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خوش‌شانسی را یکی از اصلی‌ترین دلایل پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی دانست و عنوان کرد: خوش‌شانس بودیم که تراکتورسازی نتوانست دروازه ما را باز کند. مردم خوزستان معمولاً در همه زمینه‌ها بدشانس هستند و خوشحالم که امروز پیروز شدیم. مردم خوزستان امروز بر خلاف همیشه خوش‌شانس بودند. البته نباید از کنار کار بزرگ بازیکنان گمنام‌مان عبور کنیم.

ویسی در واکنش به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی که دروازه‌بان تیم او را ستاره زمین دانسته بود، گفت: وحید شیخ‌ویسی امروز سوپراستار زمین بود و خیلی خوب بازی کرد.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا از عملکرد باشگاه استقلال خوزستان در فصل نقل‌وانتقالات راضی هستید یا خیر، بیان کرد: ما با یک بازیکن خارجی به توافق رسیده بودیم که به خاطر برخی مشکلات نتوانست به ایران بیاید، ولی پیش‌بینی من از آینده تیمم مثبت است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با انتقاد از کیفیت زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز تصریح کرد: کیفیت زمین خوب نبود و تیم حریف هم به این موضوع اعتراض داشت، البته گل‌محمدی حق دارد به کیفیت پایین چمن ورزشگاه غدیر اعتراض کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار