پورموسوی:

با گل زودهنگام پرسپولیس شیرازه تیم ما از هم پاشپد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از هواداران این تیم به واسطه شکست مقابل پرسپولیس عذرخواهی کرد.

کد مطلب: ۶۴۷۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سیداکبر پورموسوی درباره شکست 2 بر صفر فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی گفت: ابتدا از هوادارانی که از اهواز به تهران آمده بودند عذرخواهی می‌کنم. هواداران در دمای 50 و 60 درجه اهواز از ما حمایت می‌کردند و امروز شرمنده آنها شدیم.

وی از پرسپولیس به‌عنوان تیمی یاد کرد که پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد و دو نکته مثبت این تیم را عامل برتری‌اش مقابل فولاد دانست. پورموسوی در این زمینه اظهار داشت: ما تیمی بودیم که تغییرات زیادی داشتیم و پیش از بازی هم با چهار مصدوم وارد زمین شدیم. پس از 10 نفره شدن پرسپولیس هم دو بازیکن ما مصدوم شدند که مجبور به تعویض اجباری شدیم. با این حال باخت بر عهده منِ سرمربی است و باید در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این مسئله که این نتیجه با توجه به حضور تیم‌ها در فصل بدنسازی و آماده بودن پرسپولیس قابل پیش‌بینی بود، گفت: من نخواستم این موضوع را باز کنم که شکست امروز پشت این اتفاق پنهان شود. واقعیت این است که خیلی از بازیکنان جوانی که امروز به آنها بازی دادیم، برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند و خیلی از بازیکنان ما هم آن‌طور که باید بازی نکردند و شُل بازی کردند. گل زودهنگامی هم که خوردیم باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

پورموسوی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس قوی بود که برنده شد یا فولاد ضعف داشت، خاطرنشان کرد: من بدون تعارف گفتم که پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد. تیم ما هم نقاط ضعفی داشت و باید این را در نظر گرفت با تغییرات زیادی مواجه شدیم، اما توانستیم این تیم را هماهنگ کنیم. پیمان شیرزادی و امید زلیکانی را از دست دادیم. مریدی و گلزاری هم مشکل داشتند و نبود چهار بازیکن باعث شد شکل تیم ما به‌هم بریزد. سایر بازیکنان به این دلیل نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و من هم مسئولیت شکست را می‌پذیرم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار