برگزاری کمیسیون های تخصصی نمایندگان مجلس دانش آموزی در کردستان

چهارمین نشست قطب پنجم کمیسیون فرهنگی و هنری و کمیسیون های تخصصی نمایندگان مجلس دانش آموزی با حضور ،معاون هماهنگی سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۷۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،چهارمین نشست قطب پنجم کمیسیون فرهنگی و هنری و کمیسیون های تخصصی نمایندگان مجلس دانش آموزی با حضور قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ،صالحانی معاون هماهنگی سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش،پناهی روا مسئول دبیر خانه مجلس دانش آموزی ،عبداللهی مدیر دانش آموزی استان کردستان ،رحیمی و شیر خانی مدرسین جلسه به میزبانی کردستان برگزار شد.

در این جلسه که در باشگاه فرهنگیان شهر سنندج برگزار شد قربانی ضمن خیر مقدم به مهمان و دانش آموزان حاضر در جلسه گفت:برگزاری این نشست ها در استان های مختلف با ایجاد تعامل فرهنگی به افزودن تجربه به خصوص برای دانش آموزان کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برپایه تربیت صحیح دانش آموزان و در نهایت آماده سازی آن ها برای یک زندگی اجتماعی مناسب است گفت: لازم است فعالیت های سازمان دانش آموزی در راستای رسیدن به این هدف بزرگ سامان دهی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت:انتخاب شما به عنوان نمایندگان مجلس دانش آموزی در اتتقال خواسته ها ونیاز ها دانش آموزان کل کشور و ایجاد تعامل بین مدرسه و جامعه بسیار موثر است.

در ادامه جلسه صالحانی گفت: مجلس دانش آموزی دارای ظرفیت های بسیار بزرگی است که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد که در نهایت سکوی پرتاب و پیشرفتی برای دانش آموزان ایران اسلامی شود.

معاون هماهنگی سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش افزود: مجلس دانش آموزی اگر با مهارت آموزی و نشاط آفرینی همراه باشد در نهایت به دانش آموزان هویت و شخصیت میدهد و آن ها را انسان هایی سازگار بار می آورد.

وی در پایان میزبانی این نشست در استان شایسته کردستان را مهم دانست و از مدیر دانش آموزی استان کردستان به عنوان نیرویی فعال و کاردان تجلیل و تشکر کرد.

در ادامه این نشست پناهی روا ضمن تبریک روز دختر به دانش آموزان به خصوص نمایندگان دختر هشتمین دوره مجلس دانش آموزی گفت:امیدوار است که این دوره از مجلس دانش آموزی با شایستگی تمام و به دور از هر گونه حاشیه و با نگاهی بلند به آینده به پایان برسد.

در ادامه جلسه طرح های کار گروه کمیسون فرهنگی هنری بیان شد و نمایندگان هشتمین دوره مجلس دانش آموزی به بحث و تبادل نظر در مورد این طرح ها پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار