عارف: فلسفه تشکیل شورای عالی سیاست گذاری تقویت احزاب است

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با اشاره به اینکه تقویت احزاب فلسفه اصلی شورای عالی است متذکر شد: حرکت باید به سمت احزاب فراگیر باشد.

کد مطلب: ۶۴۷۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سیاسی پانا، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در همایش این حزب رعایت اخلاق و عقلانیت را راهبرد گفتمان اصلاحات در دهه 90 اعلام کرد.

وی با اشاره به انتقادات مطرح شده از عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تصریح کرد: بعد از پایان انتخابات از همه نخبگان تقاضا کردیم با پیش فرض وحدت و انسجام نسبت به عملکرد شورای عالی سیاستگذاری، نقد و راهکار خود را ارائه بدهند.

وی در ادامه عملکرد حزب ندا را در شورای عالی سیاستگذاری پایبندی به سه اصل رعایت اصول گفتمانی، رعایت اخلاق مداری و حرکت در مسیر انقلاب دانست.

رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم در خصوص تشکیل کابینه دوازدهم نیز گفت: گزارش محرمانه ای را از عملکرد وزرا تهیه و برای روحانی ارسال کردیم؛ امیدواریم دولتی توانمندتر، کاراتر و پاسخگو تشکیل شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه از شوراهای شهر به عنوان پارلمان های محلی یاد می شود اعلام کرد: برای اداره شهرها نیازمند اصلاحات در قوانین موجود هستیم. عملکرد شوراها در انتخابات 98 تاثیرگذار خواهد بود.

عارف از اعضای شوراهای شهر خواست برای خود رسالت حزبی و تعصب به گفتمان اصلاح طلبی قائل باشند و تصمیم گیری بر اساس خرد جمعی در انتخاب شهرداران انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار