پیروزی تیم ملی والیبال نوجوانان در ترکیه

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه اردوی برون مرزی خود در ترکیه موفق به شکست یکی از تیم های لیگ برتری این کشور شد.

کد مطلب: ۶۴۷۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که پنج شنبه 22 تیرماه تهران را به مقصد سه کشور روسیه، تونس و ترکیه ترک کرده بود، پس از اردو در دو کشور روسیه و تونس، دوشنبه شب وارد شهر استانبول شد و در هتل کمپ تیم های ملی والیبال ترکیه اسکان یافت.

ملی پوشان نوجوان ایران روز سه شنبه دو نوبت تمرین خود را در این شهر برگزار کردند.
ملی پوشان نوجوان ایران در ترکیه علاوه بر پیگیری تمرینات آماده سازی خود، دو دیدار تدارکاتی با باشگاه های این کشور برگزار می کنند که شاگردان محمد وکیلی عصر امروز (چهارشنبه) در نخستین مسابقه تدارکاتی به مصاف تیم IBB SPOR رفتند و سه بر یک این تیم را شکست دادند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ست نخست ۲۵ بر ۱۹ مغلوب شد اما در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسید.

تیم ای بی بی اسپور ترکیه در جایگاه هشتم لیگ برتر این کشور قرار دارد و در مصاف با تیم نوجوانان ایران از بازیکنان خارجی و ملی پوش خود استفاده نکرد. تیم ایران فردا برای دومین دیدار تدارکاتی خود در ترکیه به مصاف این تیم می رود و ششم مردادماه به تهران بازخواهد گشت.
مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت‌خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش‌دوست، محمدرضا بیک، سهیل کمال‌آبادی، مهران فیض امام‌دوست، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار و عرفان غلامی پور 15 بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی هستند.
سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، غلامرضا مومنی مقدم (مربی)، علیرضا طلوع کیان، حمید جعفرزاده، حیدر جوادی و مهران زارع (کمک مربی)، محمد امین شاکری (آنالیزور)، مجید عباس‌خواه (ماساژور) و بهزاد میرزایی به عنوان فیزیوتراپ نوجوانان ملی‌پوش را در این اردو همراهی می‌کنند.
پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه به میزبانی کشور بحرین برگزار می‌شود و تیم ایران در گروه چهارم با تیم های ایتالیا، مكزيك، چين و جمهوري چك همگروه هست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار