کاراته قهرمانی جهان/

حمیده عباسعلی بی‌شکست نایب قهرمان شد/ گنج‌زاده به مدال نقره دست یافت

حمیده عباسعلی و سجاد گنج‌زاده در بازی‌های جهانی کاراته در لهستان به نشان نقره دست یافتند.

کد مطلب: ۶۴۷۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، حمیده عباسعلی، بانوی کاراته ایران پس از تساوی صفر-صفر برابر ایومی، قهرمان جهان در سال 2016 و با رای داوران نتیجه را واگذار کرد تا بی شکست نایب قهرمان بازی‌های جهانی دست یافت.

عباسعلی پیش از فینال، حریفانی از اسلواکی، نفر اول رنکینگ جهان، برزیل و کاراته کای فرانسه، نفر سوم‌جهان را شکست داده بود.

در وزن 84+ کیلوگرم سجاد گنج‌زاده برای بار دوم در این دوره ازبازی‌های جهانی این‌بار در فینال مقابل کاگاوا قرار گرفت و با شکست 6 بر 5 برابر این کاراته کا به مدال نقره دست پیدا کرد.

او که در گروه دشواری قرار داشت پس از آنکه در مصاف با کاگاوا از ژاپن در تساوی 4 بر 4 در قانون سنشو شکست را پذیرا شد، ابتدا بر حریف شیلیایی فائق آمد و سپس از سد جاناتان هورنه آلمانی گذشت، کاراته کایی که در پرونده افتخاراتش 4 مدال طلای اروپا دیده می شود.

هورنه در شرایطی برابر سجاد گنج‌زاده هانسوکو شد که در سال‌های گذشته 2 بار موفق شده بود از سد گنج زاده عبور کند. اوج کار سجاد در مسابقه نیمه نهایی برابر اشرف اوچن ازمراکش بود؛ مبارزه ای که تداعی کننده فینال جهانی 2016 بود. در فینال جهانی اتریش سجاد پس از تساوی 3 -3 با رای داوران برنده شد اما در تاتامی ورسلاو توانست 3 به 2 پیروز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار