مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مطرح کرد:

جریان سازی و نیروسازی دو وظیفه اصلی دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی

مراسم تحلیف و گردهمایی سالانه مسئولین انجمن های اسلامی مدارس استان خراسان رضوی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۷۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبر نگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا کاظمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم تحلیف و گردهمایی سالانه مسئولین انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خراسان رضوی نوع ساختار انجمن اسلامی را دارای ویژگی های شاخص دانست و تصریح کرد:نوع ساختار انجمن اسلامی دارای ویژگی هایی است که باعث جایگاه والاتر و رفیع تر این تشکل شده است و کسانی که به این مجموعه می پیوندند باید ویژگی های متمایزی از لحاظ ظاهری و باطنی داشته باشند.
کاظمی با اشاره به تاریخچه انجمن های اسلامی نقش این تشکل دانش آموزی را هدایت گری عنوان کرد و افزود:محور اصلی فعالیت در این تشکل خداگرایی حول ارزشهای انقلاب اسلامی است و جریان سازی و نیروسازی دو وظیفه اصلی این تشکل را تشکیل می دهد.
مدیر کل اموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به لزوم شکل گیری پیوند عمیق دانش آموزان با تفکرات دینی و اعتقادی بیان کرد:امروز در کنار تقویت بنیان های اعتقادی ،آگاهی به مسائل سیاسی و اجتماعی و اقتصادی که نظام جمهوری اسلامی با آن ها روبروست لازم و ضروریست.
وی ادامه داد:امروز نگاه تحولی و تکاملی برخاسته از عشق به نظام ،شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی است و این عشق و انگیزه درونی است که جوشش و حرکت ایجاد میکند.
کاظمی دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی را الگویی تمام عیار از یک دانش آموز طراز جمهوری اسلامی خواند و اظهار کرد:شما دانش آموزان میراث دار خون شهدا و طلایه داران گذشتگان انجمن های اسلامی هستید که بایستی برای موفقیت به ابزار معنوی آن که نماز ،انفاق،قرآن و توسل به ائمه معصومین است توجه ویژه داشته باشید.

قابل ذکر است در این گردهمایی که به یاد شهید سید جواد سیدی برگزار شد از خانواده این شهید با حضور مهندس مهدی چمران،رییس شورای عالی استان ها ، حجت الاسلام سبحانی نیا،رییس ستاد اقامه نماز استان و مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تجلیل شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار