اتابک نادری:

جشنواره، مکمل فرآیند تولید تئاتر است

بازیگر تئاتر و سینما با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر رضوی، برگزاری جشنواره ها را، مکمل فرآیند تولید تئاتر عنوان کرد و گفت: هرچه میدان رقابت با برگزاری جشنواره ها گسترده تر شود، دامنه تولید و عرضه تئاتر با کیفیت در موضوعات مختلف افزایش می یابد.

کد مطلب: ۶۴۶۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ اتابک نادری اظهار کرد: جشنواره تئاتر رضوی با نگاه مذهبی و ارزشی اتفاقی مبارک و قابل احترام است که جوانان را به میدان رقابت در عرضه آثار فرهنگی با موضوع امام رضا(ع) فرا می خواند.
وی ادامه داد: خوشبختانه چند سالی است که جریانی با نام جشنواره تئاتر رضوی با محتوای دینی در کشورمان راه افتاده و هنرمندان پیشکسوت و جوان را از سراسر کشور در کنار یکدیگر جمع می کند تا به تبادل اطلاعات و تجربه آموزی بپردازند.
بازیگر تئاتر و سینما با بیان اینکه جشنواره تئاتر رضوی در حال پیدا کردن نام خود است و جایگاه مهمی را در میان هنرمندان پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: این جریان هنری زمینه ای را فراهم آورده تا هنرمندان جوانان با انگیزه کافی اثری را تولید کنند و در جشنواره به رقابت بپردازند.
نادری برگزاری جشنواره ها را نیاز تئاتر کشور دانست و اضافه کرد: رقابت سالم عامل تحول و حرکت به سمت تعالی است و برای جشنواره ای که موضوع آن شخص امام رضا(ع) باشد، باید بهترین آثار تهیه و عرضه شود.
وی همچنین ضمن ابراز رضایت از برگزاری این جشنواره ملی در خراسان شمالی، تصریح کرد: سیاست حمایت از تمامی استان ها و شهرستان ها در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، عامل دلگرمی هنرمندان و بروز استعداد های نو است.
نادری ادامه داد: البته در نظر گرفتن سبقه تاریخی و فرهنگی استان ها در میزبانی از رویداد فرهنگی، هنری مهم است و در این زمینه خراسان شمالی استانی غنی با آداب و رسوم جذاب است که مخاطب را به سمت خود می کشاند.
وی خطاب به هنرمندان و آثار راه یافته به جشنواره تئاتر رضوی، خاطرنشان کرد: البته اجراهای عمومی، با استقبال بی نظیری از سوی مردم مواجه می شود و از هنرمندان انتظار می رود تا در زمان اجرا، فقط به نمایش تمرکز کنند و بهترین اثر خود را به مخاطبان عرضه کنند تا اثرگذاری لازم در این زمینه حاصل شود.
دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی ٨ تا ١١ مردادماه ١٣٩٦ در خراسان شمالی برگزار می‌شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار