معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با پانا:

روند خدمات رسانی ستادهای اسکان به معلمان در تابستان ادامه دارد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران به افتتاح چند مرکز دائم اسکان و رفاهی فرهنگیان در شهر تهران اشاره کرد و گفت: چند طرح بهسازی اماکن قدیمی‌ساز است و چند طرح هم جدید هستند.

کد مطلب: ۶۴۶۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران؛محسن بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پانا خبر داد:اسکان فرهنگیان از پایان امتحانات خردادماه آغاز می‌شود و تا 15 شهریورماه ادامه دارد.این مراکز امکان پذیرایی از 1793 خانوار را دارند و برای فرهنگیان در استفاده از این مراکز 45 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران به افتتاح چند مرکز دائم اسکان و رفاهی فرهنگیان در شهر تهران اشاره کرد و گفت: چند طرح بهسازی اماکن قدیمی‌ساز است و چند طرح هم جدید هستند.

وی گفت: پروژه احمدیه احتمالاً هفته آینده در بلوار ارتش افتتاح می‌شود که 22 سوئیت دارد، مرکز رفاهی دَرَکه با 45 سوئیت تابستان امسال افتتاح می‌شود که البته سوئیت‌ها آماده است و تالارها هنوز کامل نشده است.

بهارلو ادامه داد: مرکز اسکان مژده با 10 سوئیت، مرکز رفاهی منطقه 5 در فاز یک اکباتان با 45 سوئیت، مرکز اسکان منطقه 7 با 15 سوییت و مرکز رفاهی بنت‌الهدی با 18 سوئیت از طرح‌های ماست که برخی به تازگی افتتاح شده و برخی آماده افتتاح هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه 10 منطقه تهران مراکز رفاهی دائمی دارد، خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که سطح امکانات مراکز مختلف را به هم نزدیک کنیم، البته قیمت در تمامی این مراکز یکسان است.

وی با اشاره به اینکه نوروز گذشته بیش از 10 هزار خانوار مهمان داشتیم و نزدیک به 100 هزار نفر پذیرش شده اند، ادامه داد: مبلغ کلاس های ویژه 28 هزار تومان و برای کلاس های گروه الف 24 هزار و 500 تومان درنظر گرفته شده که در مجموع عدد کمی است و بیشتر هزینه صرف تجهیزات است در واقع برای آموزش و پرورش نفعی نداشته و 50 درصد مبلغ دریافتی صرف امکانات اولیه می شود.

وی از استاندارسازی مراکز رفاهی گفت: امسال در تهران مرکز رفاهی بنت الهدی بهسازی می شود همچنین مرکز مژده در منطقه نیاوران، مرکز رفاهی منطقه پنج ،مرکز رفاهی منطقه 17 توسعه پیدا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار