آزمون صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی جمعه برگزار می‌شود

دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره تاريخ پرينت كارت و زمان‌ برگزاري آزمون تعيين صلاحيت متقاضيان تدريس در دانشگاه جامع علمي‌كاربردي سال 1396 اطلاعیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۶۴۶۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، متن اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد:

بدین‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون تعيين صلاحيت متقاضيان تدريس در دانشگاه جامع علمي‌كاربردي در سال 1396 مي‌رساند که لينك مربوط به دریافت كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 96/5/3 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار گرفته است.

متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند.

خاطرنشان می‌شود: این آزمون صبح روز جمعه مورخ 6/5/96 در شهر تهران برگزار مي‌شود .

فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند برگزاری آزمون بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكس‌دار و ارائه آن الزامي است.

در صورت مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي، داوطلبان مي‌توانند بر اساس توضيحات ذيل كارت اقدام نمايند.

ضمناً داوطلباني كه موفق به پرينت كارت شرکت در آزمون خود نمي‌باشند مي‌توانند در روز پنجشنبه مورخ 5/5/96 از ساعت8:30 الي12 و 14 الي18 با در دست داشتن كارت شناسايي معتبر و 2 قطعه عكس 4×3 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در: تهران- خيابان انقلاب- ميدان فردوسي (به سمت ميدان انقلاب)- بن بست شاهرود مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار