در جلسه هماهنگی اردوی رصد ستارگان مطرح شد:

اردوگاه کوهسرخ از نقاط کم نظیر رصد ستارگان در کشور

جلسه هماهنگی اردو رصد ستارگان با حضور ریاست اداره کوهسرخ برگزار شد

کد مطلب: ۶۴۶۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، خراسان رضوی به نقل از منطقه کوهسرخ جلسه هماهنگی اردو رصد ستارگان برگزار شد. در این جلسه که با حضور تعدادی از همکاران اداری و آموزشی مرتبط با این اردو برگزار شد، علی طاهریان رئیس آموزش و پرورش کوهسرخ به بیان اهداف این اردوی علمی-تفریحی پرداخت.
وی معرفی پتانسیل بالای اردوگاه دانش آموزی امام رضا(ع) جهت رصد ستارگان و ایجاد برنامه ای علمی و شاد را از مهمترین اهداف این طرح بیان کرد.
طاهریان در ادامه از برنامه ریزی های صورت گرفته مواردی را مطرح کرد و گفت: در این اردوی شبانه میزبان حدود ۱۰ ستاره شناس و کارشناس مرتبط با این حوزه خواهیم بود که هرکدام آموزش و راهبری تعدادی از شرکت کنندگان را به عهده خواهند داشت.
وی در ادامه از اعضای حاضر در جلسه برنامه ریزی دقیق جهت فراهم آوردن شرایط رفاهی شرکت کنندگان را خواستار شد و گفت: از آنجایی که پیش بینی می شود تعداد زیادی از شرکت کنندگان از دیگر شهرهای استان باشند باید امکانات مورد نیاز از جمله اسکان فراهم باشد.
این مقام مسئول افزود: به احتمال زیاد تاریخ برگزاری این اردو ۲۱ مرداد ماه و همزمان با بارش های شهابی باشد.
در ادامه جلسه کارشناسان اداری، مدیریت اردوگاه دانش آموزی، مدیریت پژوهشسرا و سایر اعضا به بیان پیشنهادات خود پرداختند و آمادگی کامل خود را برای برگزاری هرچه بهتر این اردوی علمی-تفریحی اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار