معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی شهرتهران اعلام کرد؛

توسعه مراکز اسکان فرهنگیان در شهرتهران/اسکان بیش از 10 هزار مسافر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرتهران از توسعه مراکز رفاهی برای اسکان فرهنگیان و استانداردسازی این مراکز خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۶۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
محسن بهارلو در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا با بیان اینکه ارائه سفرهای ارزان برای فرهنگیان را مورد توجه داریم، عنوان کرد: ارائه خدمات رفاهی جز ماموریت های دستگاه نیست اما به دنبال این هستیم که با همین امکانات حداقل خدماتی را برای فرهنگیان ارائه دهیم.
وی با اشاره به اینکه کلاس های گروه "ب" و "ج" از کار خارج شده، افزود: نوروز گذشته بیش از 10 هزار خانوار مهمان داشتیم و قریب به 100 هزار نفر پذیرش شده اند که در قالب مراکز اسکان دائم و بالغ بر 1000 کلاس درس تجهیز شد و این روند برای تابستان هم ادامه دارد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی شهر تهران در مورد هزینه های مراکز اسکان گفت: مبلغ کلاس های ویژه 28 هزار تومان و و برای کلاس های گروه الف 24 هزار و 500 تومان درنظر گرفته شده که در مجموع عدد کمی است و بیشتر هزینه صرف تجهیزات است در واقع برای آموزش و پرورش نفعی نداشته و 50 درصد مبلغ دریافتی صرف امکانات اولیه می شود.
بهارلو با بیان اینکه نوروز گذشته با توجه به جلسات تشکیل شده مشکلی درارائه خدمات نداشتیم، تصریح کرد: روند خدمات رسانی در تابستان نیز ادامه داشته و تاکنون سه هزار 250 خانوار در غالب 11 هزار نفر پذیرش شده اند که بخش عمده آن را فرهنگیان تشکیل می دهد.
وی با اشاره به اینکه کلاس‌های درس با حداقل امکانات تجهیز می‌شوند در حالی که هتل و مراکز رفاهی امکانات بیشتری دارند، بیان کرد: صرفا برای ارائه سفرهای ارزان این کار در آموزش و پرورش انجام می‌شود و این مساله در حد بضاعت و امکانات است و سعی داریم کج سلیقگی ها و ضعف ها برطرف شود.
بهارلو با تاکید بر اینکه سیاست در شهرتهران توسعه مراکز دائمی رفاهی است، اظهار کرد: اگر مراکز اقامتی دائم(خانه های معلم)افزایش یابدحتی از نظر هزینه ها نیز به نفع آموزش و پرورش است چراکه استهلاک وسایل برای تجهیز کلاس های درس درجابجایی کم می شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی شهر تهران با بیان اینکه اسکان تابستانی تصریح کرد: بعد از پایان امتحانات و از ایتدای تیرماه تا 15شهریور اسکان انجام می شود و بعد از آن برای آماده سازی مدارس در سال تحصیلی جدید آماده می شویم.
وی از استانداردسازی مراکز رفاهی خبر دادو یادآور شد: امسال در تهران مرکز رفاهی بنت الهدی بهسازی می شود همچنین مرکاز مژده در منطقه نیاوران، مرکز رفاهی منطقه پنج ،مرکز رفاهی منطقه 17 توسعه پیدا می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار