رئیس ستاد اقامه نماز کشور اعلام کرد:

آموزش نماز به 5 هزار کم سواد

رئیس ستاد اقامه نماز کشور از آموزش نماز برای 5 هزار کم سواد در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۶۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ محمود مظفر در مراسم تفاهم نامه سازمان نهضت سواد آموزی با ستاد اقامه نماز کشور اظهار کرد: بر اساس فرمایش خداوند متعال اگر فردی خواهان یادگرفتن مسئله ای است نتیجه این یادگیری بهتر است که در تقرب او به خدا باشد .

وی ادامه داد: همزمان با آموزش نماز می توان نیازهای معنوی که در اولویت آن نماز هست نیز به سوادآموز آموزش داده شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور اشاره کرد: ما برای بچه های مهدکودک با قصه و شعر خواندن قرآن و نماز را آموزش می دهیم و همچنین برای دانش آموزان دانشگاهی و حتی مدیران برنامه هایی برای اقامه و آموزش نماز داریم .

مظفر بیان کرد: برای دیدن اثرات و برکات نماز در زندگی خود باید به اقامه نماز توجه کنیم . تعریف اقامه نماز این است که از ابتدا بتوانیم با خدا درست حرف بزنیم و کارهای دیگر خود را بعد از خواندن نماز اولویت قرار دهیم

وی با اشاره به اینکه شیوه های نماز را در خانواده ترویج دهیم افزود: باید در زندگی بتوانیم نمازهای خود را اول وقت و به جماعت بخوانیم حتی خوب است در طول زندگی یک کتاب در خصوص نماز خوانده باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: امسال برای 5 هزار قشر کم سواد آموزش نماز را خواهیم داشت تا علاوه بر آموزش آنها این افراد بتوانند 50 هزار نفر را در آینده تحت پوشش آموزش نماز قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار