آغاز مسابقات قرآن وعترت دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه

صبح امروز(چهارشنبه 4 مرداد)مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۶۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از خراسان رضوی، مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه با حضور مجید قدمی معاون وزیر و رئیس سازمان استثنایی کشور، علیرضا کاظمی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و غفوریان معاون برنامه ریزی و توانبخشی سازمان استثنایی کشور برگزار شد.

کاظمی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اظهار داشت: خدا را شاکریم که میزبان بهترین های کشور هستیم و این مراسم و محفل نسبت به همه مراسم مضاعف تر است چون مزین و منور به انوار قرآن و ائمه معصومین (ع) می باشد و امروز شما دانش آموزان نشان دادید که از نبوغ سرشاری برخوردارید و مسئولیت ما در قبال شما سنگین تر است.

وی افزود : اوصاف زیادی از قرآن در خود قرآن آمده است اما بالاترین وصف در قرآن مبارک بودن آن است و این کتاب آسمانی منشاء خیر و برکت و خوبی مستمر و مداوم در همه ابعاد زندگی انسان می باشد و اگر می خواهیم قرآن منشا خیر و برکت و خوبی مستمر و مداوم در همه ابعاد زندگی ما ن باید در آن تدبر و تمسک کرد.

کاظمی تمسک را متجلی شدن آموزه های دینی در زندگی عنوان کرد و گفت: ما باید از گوش دادن، خواندن و ترجمه و تفسیر قرآن عبور کنیم و آموزه های قرآنی را در زندگی خود متجلی نماییم.

این مسابقات 262دانش آموز از 30 استان در چهار گروه معلولیت بینایی،شنوایی،جسمی و حرکتی ونیازهای ویژه ذهنی شرکت نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار