رونق با وحدت ملی همه آحاد کشور و مردم تحقق می یابد

معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی نیشابور در گزارشی به فعالیت های جهادکشاورزی شهرستان در زمینه شاخص های توسعه سازمانی، تولیدات زراعی و دامی و باغی و تأثیر گذار بودن این شهرستان در سطح استان اشاره کردند.

کد مطلب: ۶۴۶۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از خراسان رضوی، محمد علی فرهمند راد گفت: 4 مرکز جهادکشاورزی در سطح شهرستان و وجود 80 درصد نیروی کارشناسی به بالا و وجود همدلی نظم و انضباط در مجموعه و پرهیز از مسائل حاشیه ای و تمرکز بر کار و اهداف سازمان و ارتباطات مناسب با ادارات وابسته سبب گشته سه سال متوالی رتبه اول طرح ارتقاء بهره وری استان را کسب نماید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی حضور و کمک روحانیت و حوزه در کنار بخش کشاورزی را موثر دانسته و از زحمات همکاران مدیریت تشکر و قدردانی نمودند.

حجت الاسلام احمدی پناه بیان کردند مشکل تولید و اشتغال با مدیریت دو بخش کشاورزی و صنعت قابل حل است که با حل مشکل تولید، اشتغال و بیکاری رفع و رکود رخت بر میبندد.

ایشان در ادامه اعلام داشتند مساله تولید و خروج از رکود کار دولت به تنهایی نیست و رونق با وحدت ملی همه آحاد کشور و مردم تحقق می یابد.

در ادامه ضمن اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی عتبات عالیات نسبت به همیاری کارکنان جهادکشاورزی در این زمینه رهنمودهایی داشتند و به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام به بیان کردن مناقب حضرت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار