امین منوچهری در گفت و گو با پانا:

برای امضا قرارداد رفتم اما عرفانیان امضا نکرد

مهاجم سابق استقلال گفت: روزی که برای عقد قرارداد رفته بودیم آقای عرفانیان به دلیلی که هنوز هم برای خودم مبهم است نامه ام را امضا نکرد تا قرارداد نبندم.

کد مطلب: ۶۴۶۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد

امین منوچهری در گفت و گو با پانا درباره آخرین شرایط اش در روزهای منتهی به آغاز لیگ برتر هفدهم گفت: درباره شرایطی که این روزها دارم واقعا نمی تواند چه چیزی باید بگویم. چند وقت پیش علی کریمی که سرمربی نفت شد از این تیم پیشنهاد داشتم و به خاطر کریمی و نفت پیشنهاد را قبول کردم.

وی ادامه داد: یک ماه با نفت تمرین کردم و یکی از بهترین های تیم در تمرین ها و مسابقات دوستانه بودم و گل های خوبی هم برای نفت در بازی های دوستانه زدم. شرایطم به حدی در تمرینات خوب بود که امسال امیدوار شدم بتوانم روزهای خوبی را با نفت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشم اما طی هفته گذشته ناگهان همه چیز تغییر کرد.

منوچهری افزود: روزی که برای عقد قرارداد رفته بودیم آقای عرفانیان به دلیلی که هنوز هم برای خودم مبهم است نامه ام را امضا نکرد تا قرارداد نبندم. بعد از آن روز هم که ماجرای علی کریمی و استعفایش پیش آمد و حمید درخشان سرمربی شد و دیگر اصلا تماسی از طرف باشگاه صورت نگرفت.

وی با گلایه از مدیران نفت ادامه داد: من یک ماه با این تیم تمرین کردم و یکی از بهترین های تیم بودم اما اصلا یک تماس هم نگرفتند که بگویند فلانی تو را نمی خواهیم. شما ببنید یک ماه مانده به آغاز لیگ وقتی بازیکنی در تیمی تمرین کند بقیه مشتری هایش آنرا بازیکن همان تیم می دانند. وضعیت من هم همینطور بود؛ یک ماه با نفت تمرین کردم و تیم هایی هم که من را می خواستند گفتند منوچهری بازیکن نفت است و سراغ گزینه های دیگر رفتند.

منوچهری در پایان گفت: به هر حال شرایط من هم اینطور پیش رفت و قراردادی با نفت امضا نکردم. شرایط بدنی و آمادگی ام را در تمرین ها نشان داده ام و ثابت کردم امین منوچهری مهاجم آماده است. در شرایط فعلی بازیکن آزاد هستم و باید منتظر آینده باشم تا ببینم چه پیش خواهد آمد و چه پیشنهادی به من می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار