درخواست از دانش آشتیانی برای حضور در دولت دوازدهم

مدیران سازمان دانش آموزی سراسر کشور از وزیر آموزش و پرورش خواستند تا بدون توجه حواشی، در دولت دوازدهم نیز به فعالیت خود ادامه دهد.

کد مطلب: ۶۴۶۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، نشست هم اندیشی مدیران سازمان دانش آموزی سراسر کشور امروز سه شنبه 3 مرداد با حضور فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر و مدیران سازمان دانش آموزی برگزار شد که در این نشست تعدادی از این مدیران به نمایندگی از بقیه، در نطق های خود از دانش آشتیانی خواستند تا بدون توجه به حواشی در دولت دوازدهم نیز به فعالیتش ادامه دهد.
در این نشست هم اندیشی ابتدا محمود علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی گزارشی از فعالیتهای این سازمان ارائه کرد.سپس مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر در مورد فعالیتهای این معاونت و برنامه های سازمان دانش آموزی توضیحاتی داد.
در ادامه برخی از مدیران سازمان دانش آموزی سراسر کشور مانند مالک اشرفی از خراسان رضوی، مقبلی از قزوین، زهیری از اصفهان، کلایی از فارس، ملانوری از یزد، حسنی از بوشهر، مقدم زا آذربایجان شرقی و غیره دقایقی را به بیان دغدغه های خودشان پرداختند و نکته مهم اینکه این افراد به نمایندگی از بقیه از فخرالدین احمدی دانش آشتیانی خواستند تا در دولت دوازدهم هم مسند آموزش و پرورش کشور را بر عهده داشته باشد.
اردشیر دهقان معاون فعالیتهای سازمان دانش آموزی کشور هم در ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده، این درخواست را به صورت رسمی ارائه کرد.
در پایان هم دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش دقایقی را به بیان نظرات خود درباره فعالیتهای سازمان دانش آموزی پرداخت.
به گزارش پانا؛ فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش دو روز پیش بود که اعلام کرد در صحبت با آقای رئیس جمهور دلایل عدم حضورش در کابینه دولت دوازدهم کفته است و در دولت دوازدهم حضور نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار